spedersen6 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har en to år gammel Dell pc hvor venstre knapp under touch pad har løsnet.Jeg har kontaktet Dell support som gir meg den mest hårreisende service tenkbar. Jeg er bare interessert i å få dette fikset, mens de sender meg rundt og rundt og bruker mer tid på å forklare meg at dette er utenfor garanti selv etter at jeg flere ganger sier at jeg gjerne betaler så lenge jeg vet hvor delen kan kjøpes eller HVEM som kan reparere den for meg. Problemet er at jeg har flere tusen bilder på PCen som jeg ønsker å flytte til en annen PC eller ta back up av før jeg i værste fall hiver hele maskinen og kjøper en ny (Ikke Dell). Kan noen gi meg et tips på hvordan dette kan gjøres??. Ekstern mus flytter markøe, men jeg kan ikke klikke eller skrive på PCen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Å ta backup av bildene er ganske enkelt. Det er bare flytte harddisken over til en annen pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå