Badjoker Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hei, Enkelt og greit spørsmål. Christian Burns, en artist, spilte live på noe som heter Armin Only i Nederland. Under sin opptreden hadde han på seg en hvit skjorte med sort knapperad. Denne var jævlig fet, men jeg har aldri sett det noe sted. Noen som vet hvor man får kjøpt? Her er bilde og video av skjorta; Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Vet at merket Savvy Citizen har hatt slike inne hos nelly.com, men ser ut som det er utsolgt akkurat nå Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Har ingen konkrete butikker å komme med til deg men tenkte å tipse om tailorstore.no hvor du kan få skreddersydd egne skjorter etter dine mål (og farger på knapper, monogrammer osv): http://www.tailorstore.no/ Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Takk for glimrende svar alle tre Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 For eventuelt andre som vil ha den, så er modellen Christian Burns har på seg "Elus" fra Hugo. http://store-uk.hugoboss.com/Fashion-Hemd-%C2%B4Elus%60/hbeu50191496,en_GB,pd.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Huff, noe så forferdelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Pasquie Det kommer helt an på butikken. Pasquie er som tailorstore for butikker. Det er butikkene selv som designer skjortene også er det Pasquie som lager de. De har sikkert noen "standard" modeller også da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Pasquie har som de fleste andre ett standar sortimang.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Noen som vet om det er andre enn Follestad om fører Hugo red label i Norge? Ingen av butikkene til Follestad fører modellen jeg linket over... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Hva med å gå i Boss-butikken? Man trenger vel ikke være et geni for å gjette seg til at det er større sjanse for at de har den der enn på Follestad.. 1 Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 eh, ja.. der var jeg litt korttenkt gitt.. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg så slike på H&M i dag, men du vil kanskje ha litt bedre kvalitet. Leste overskriften i går, og den lå tydeligvis i bakhodet for jeg stoppet opp når jeg så disse skjortene og lurte på hvorfor. Så kom jeg på at det var en på diskusjon som lurte på det. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg så slike på H&M i dag, men du vil kanskje ha litt bedre kvalitet. Leste overskriften i går, og den lå tydeligvis i bakhodet for jeg stoppet opp når jeg så disse skjortene og lurte på hvorfor. Så kom jeg på at det var en på diskusjon som lurte på det. Hehe, så hyggelig at du husket topicen Jeg er jo i utgangspunktet ute etter utseende fremfor noe annet, så kvaliteten er jo ikke nødvendigvis i forsetet - dog er det jo ikke en ulempe med god kvalitet. Takk for tipset i alle fall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Er det her til en hore og hallik-fest, eller hva er anledningen? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå