tollan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er det noen andre som har problemer med at det tar lang tid å sende SMS med Desire Z? Vi er 2 stk. på min jobb som har dette problemet. Etter at man trykker "Send" står den lenge på "Vent litt" - gjerne 2 minutter! Noen som eventuelt kjenner en løsning på dette? 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Faren min har akkurat samme feilen og jeg oppdaget faktisk denne tråden etter utkikk etter en løsning selv! Jeg finner ingenting på Google, og det er ingen apps som sluker spesielt mye med ressurser heller. Det som gjør det enda merkeligere er at det er ikke slik hele tiden, men noen ganger er det helt grusomt som du selv sier, mens andre ganger går det like kjapt som på vanlige Desire. Dessuten går det også treigt å motta meldinger innimellom, så jeg mistenker et eller annet med tilkoblingen, noe ustabilitet i drivere eller noe med simkort inkompatibilitet? Er ikke akkurat noe godt førsteinntrykk for faren min som nå prøver Android for første gang.. Men har aldri noe lignende på min Desire. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har også laget en tråd på XDA om problemet, men har ikke fått prøvd noen løsninger enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå