Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.

Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

• Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11

Anbefalte innlegg

Brea Grant(Heroes/Friday Night Lights) casta til sesong 6 også nå.

Visstnok som nye assistenten til Masuka.

Det kan nok bli spennende å se hvorda dette utfolder seg når sendingene starter opp til høsten. :) Utrolig syns at det er 12 episoder i hver sesong bare. :( Denne ventetiden er alt for lang som regel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig syns at det er 12 episoder i hver sesong bare.

Du vil ha lange, utdratte, repeterende sesonger fylt av meningsløse fillerepisoder?

Kabelkanalene har skjønt det: 10 - 12 episoder er optimalt.

Var ikke slikt ment at jeg ønsket mer utdratt og slikt. Mente bare at jeg syns det er synd at gleden med "Ååååh, bare én uke til neste episode", kun varer i 12 uker ut av 52. :p

Lenke til kommentar

Kan faen ikke vente! For et nivå denne serien holder. Tenker det blir maraton før den starter igjen. :D

Du er nok ikke den eneste som kommer til å bruke rundt 50 timer på å se de andre sesongene før de starter opp igjen nei. :)

Lenke til kommentar

Kan faen ikke vente! For et nivå denne serien holder. Tenker det blir maraton før den starter igjen. :D

Du er nok ikke den eneste som kommer til å bruke rundt 50 timer på å se de andre sesongene før de starter opp igjen nei. :)

Nettop kost meg gjennom alle sesongene selv :) Trodde jeg skulle klare og holde det gående til høsten igjen, men med fire episoder hver dag var det rett og slett bare for mange dager.

Begynte forresten å laste ned dexter da 2 sesong var i lufta, siden Dexter er den beste serien jeg har vert borti (og jeg har vert borti ganske mange) måtte jeg bare kjøpe sesongene også. Kjøpte to ekstra sett som jeg gav i julepresang til to kompiser. Dyrt, men verd det!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor "liker" folk et innlegg når det er et spørsmål? Blir bare meningsløst, hvertfall når han ønsker et svar.

Uansett så henger jeg meg med på Six Feet Under. Det er bare en serie som styrker utsagnet om at alt på HBO er verdt en titt, faktisk det meste er det og.

En herlig serie med en gangske så bra cast. Spesielt med Peter Krause, Freddy Rodriguez(fra Chaos) og Michael C. Hall.Også har du har du de som har poppa opp i noen episoder som er litt kjente i dag som Ben Foster, Rainn Wilson(fra The Office), Ed Begley, Jr. o.s.v.

Du har den gode familie drama-handlingen, ikke akkuratt så ekstremt mye spenning og det er mer karakterne man bryr seg om enn handlingen i en slik serie. Også til tider personer som snakker med døde personer, noe som jeg liker veldig på serien imotsettning til Dexter som jeg begynner å hate hver episode det er med at Dexter prater med faren.

Jeg vil hvertfall uansett si det er verdt å sjekke ut hvis du er fan eller ikke av Michael C. Hall. En av de 6 beste ferdige fulle seriene til HBO per dags dato spør du meg. Sammen med Oz, The Wire, Sopranos, Carnivàle og Deadwood.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor "liker" folk et innlegg når det er et spørsmål? Blir bare meningsløst, hvertfall når han ønsker et svar.

Uansett så henger jeg meg med på Six Feet Under. Det er bare en serie som styrker utsagnet om at alt på HBO er verdt en titt, faktisk det meste er det og.

En herlig serie med en gangske så bra cast. Spesielt med Peter Krause, Freddy Rodriguez(fra Chaos) og Michael C. Hall.Også har du har du de som har poppa opp i noen episoder som er litt kjente i dag som Ben Foster, Rainn Wilson(fra The Office), Ed Begley, Jr. o.s.v.

Du har den gode familie drama-handlingen, ikke akkuratt så ekstremt mye spenning og det er mer karakterne man bryr seg om enn handlingen i en slik serie. Også til tider personer som snakker med døde personer, noe som jeg liker veldig på serien imotsettning til Dexter som jeg begynner å hate hver episode det er med at Dexter prater med faren.

Jeg vil hvertfall uansett si det er verdt å sjekke ut hvis du er fan eller ikke av Michael C. Hall. En av de 6 beste ferdige fulle seriene til HBO per dags dato spør du meg. Sammen med Oz, The Wire, Sopranos, Carnivàle og Deadwood.

Det høres bra ut. og takk for et skikkelig svar. Skal se første episode nå. :) Jeg har bare sett Michael C. Hall i Dexter så det blir spennende hvordan han blir i denne serien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

http://www.youtube.com/watch?v=RsvGslI_KcM

Edit:

Comic-Con panelet til 'Dexter' er også oppe. Del 1 kom i dag, mens del 2 og 3 kommer i morgen fra Showtime sin side.

http://www.youtube.com/watch?v=vCbEwjFMJTo

'Dexter' er tilbake 2. oktober, med nye Showtime-serien 'Homeland' med Damain Lewis (Band of Brothers) rett etterpå samme kveld.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...