Gå til innhold

Dexter - Sesong 6 (USA) - Diskusjonstråd.

Beste Dexter sesong?  

214 stemmer

1. 1. Hvilken sesong syns du har vært best?

• Sesong 1 (The Icetruck killer)
      48
    • Sesong 2 (The Bay Harbour Butcher)
      61
    • Sesong 3 (George King/Skinner)
      1
    • Sesong 4 (The Trinity Killer)
      93
    • Sesong 5 (Jordan Chase/Lumen + Dexter)
      11

Anbefalte innlegg

Er ikke det åpenbart når produksjonen til sesong 6 ikke har starta enda, og det står Eric King(aka Stokes) i intro`en? Samt Julie Benz, som spiller en karakter som er død på serien, og som har et nytt prosjekt på ABC til høsten?

Someone needs Capt. Obvious!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

mchallchanks30011050912.jpg

Tom Hanks Jr. Colin Hanks blitt annonsert til serien for store deler av sesong 6. Hanks var sist i komi-actionserien "The Good Guys", "Mad Men", og "Band of Brothers" før det. Rollen hans er ikke annonsert, men det er ingen av de tidligere nevnte rollene han skal spille.

Om ikke første delen der var klar, dette er sønnen til Tom Hanks.

Ny teaser til sesong 6, som ikke engang nevner noe av det som skjedde i sesong 5. Skjerpings.

http://www.youtube.com/watch?v=PVApgr1Mqto

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Castingen i år blir garantert bra, og det neste tillegget til casten som er annonsert er også noen jeg liker godt.

Mos Def annonsert til Dexter

def1.jpg

The actor and hip hop artist will play a hardened ex-con who claims to have found religion yet seems to continually find himself surrounded by violence. Michael C. Hall’s Dexter will reveal the truth of who he really is.

Å hvem er big bad i sesong 6?

Herlig, dette var det jeg trodde kom til å skje. Colin Hanks skal spille årets store skurk.

"Hanks will play Travis, Dexter’s main nemesis and a highly intelligent ancient artifacts expert who is linked to a series of grisly murders in."

http://www.hollywoodreporter.com/news/mos-def-joins-dexter-187328

Før noen begynner å hate. Mos Def er faktisk ikke en værst skuespiller, han har garantert talent både som musiker og skuespiller. Rollen hans i "16 Blocks" med Bruce Willis er en gangske bra introduksjon som dramaskuespiller. Rollen hans i "House" for en stund tilbake var også bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde håpet litt på Colin Hanks partner fra The Good Guys med i serien også, en virker ikke som om det kommer til å skje gitt. :( Tror Bradley Whitford kunne gjort en fin skikkelse. :)

Vel, å spille en viktig badguy i to serier i samme periode hadde ikke vært så veldig mulig, siden produsenter som oftest ikke liker det. Fordi Bradley Whitford har nettopp hatt en viktig rolle i The Mentalist.

Å personelig ville jeg ha hatt Whitford til en ny serie, enn å ha en rolle i Dexter som bare varer i et par episoder. Å Whitford ville vært litt som en blanding av de tidligere skurkene på serien, mens Colin Hanks som ung ville vært en forskjell fra de tidligere skurkene på serien.

Jeg vil for å si det kort, ha uvanlige badguys enn de sterotypiske eller vanlige typene "seriemordere" på tv.

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet litt på Colin Hanks partner fra The Good Guys med i serien også, en virker ikke som om det kommer til å skje gitt. :( Tror Bradley Whitford kunne gjort en fin skikkelse. :)

Vel, å spille en viktig badguy i to serier i samme periode hadde ikke vært så veldig mulig, siden produsenter som oftest ikke liker det. Fordi Bradley Whitford har nettopp hatt en viktig rolle i The Mentalist.

Å personelig ville jeg ha hatt Whitford til en ny serie, enn å ha en rolle i Dexter som bare varer i et par episoder. Å Whitford ville vært litt som en blanding av de tidligere skurkene på serien, mens Colin Hanks som ung ville vært en forskjell fra de tidligere skurkene på serien.

Jeg vil for å si det kort, ha uvanlige badguys enn de sterotypiske eller vanlige typene "seriemordere" på tv.

Da jeg skrev det, var jeg ikke klar over at Brad skulle ha rolle som RJ i The Mentalist. Hadde jeg visst dette, hadde vel jeg også tenkt tanken på at det er usannsynlig å være badguy i to serier samtidig. Selvfølgellig håper jeg at Brad kommer med i en ny serie snart jeg også, må si at jeg ser på han som en av mine topp 3 favoritt skuespillere etter å ha sett hvertfall de siserene som han har vært med i. Han gjorde en fenomental jobb i TWW, og en utrolig god jobb i Studio 60, og genial purk i "The Good Guys". Veldig synd at de to sistnevnte ble kansellert etter første sesong. :(

Kan jo uansett bli morro å se Colin Hanks, for all del. Men etter det jeg har lest på iMDb forumet til Colin Hanks, så tror en del folk der at an har fått rollene sine pga. etternavnet (faren) sin.

Lenke til kommentar

Det er da relativt lite betydningsfullt synes nå jeg. Når i tillegg Colin Hanks har hatt huskbare roller i både Mad Men og et par filmer(blant annet med John Lithgow som også har spilt i Dexter).

De fleste mellomkjente skuespillerne får vel roller gjennom kontakter, enn å faktisk gå på audition og sånt. Hvertfall John Lithgow og Jimmy Smits gikk aldri igjennom noe audition, de kom inn i serien fordi produsentene ville ha dem, samme med Colin Hanks. Kanskje fordi at The Good Guys ble øksa, ga det et vindu for dem for å hyre han inn. De ville ha en ung skuespiller for en stor rolle denne sesongen og da passa det bra for begge parter.

Lenke til kommentar

Edward James Olmos er casta til sesong 6!

Battlestar-Galacticas-Edward-James-Olmos-Interview.jpg

Best kjent fra BSG og Miami Vice.

For en fantastisk bra liste skuespillere serien har plukket for den kommende sesongen.

Den ikke-spoilende delen av presseskrivet Showtime har sendt ut.

LOS ANGELES, CA – May 24, 2011 –Emmy® and Golden Globe® Award winning actor Edward James Olmos joins recently announced special guest stars, Colin Hanks and Mos (formerly Mos Def) in the cast of the Emmy nominated SHOWTIME® drama series DEXTER™ for Season 6. Olmos will play a brilliant, charismatic professor of religious studies. Olmos joins a distinguished list of seasonal guest cast that has included Jimmy Smits, John Lithgow and Julia Stiles. Production on DEXTER begins May 25 in Los Angeles and will premiere on SHOWTIME this fall.

Edward James Olmos is an acclaimed actor, director and activist. Among his most memorable roles are William Adama in the re-imagined “Battlestar Galactica,” Lt. Martin Castillo in “Miami Vice,” teacher Jaime Escalante in “Stand and Deliver,” patriarch Abraham Quintanilla in the film “Selena,” Detective Gaff in “Blade Runner,” and narrator El Pachuco in both the stage and film versions of “Zoot Suit.” His first big break was a starring role in Luis Valdez’s play, “Zoot Suit”, in 1978. The play moved to Broadway and led to a Tony® nomination. He received a Best Actor Academy Award® nomination for his starring role in Stand and Deliver. Other credits include “American Me” (his directing debut), “The Green Hornet” and appearances on “The West Wing” and “American Family”.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Virker som om Dexter-produsentene og castingen klarer å hale inn bare gode skuespillere.

lo_01-billy-brown-shot1_0035_1.jpg

Billy Brown til Dexter

Som tidligere rykta rundt så skulle Holt McCallany fra Lights Out ha denne rollen. Men, nå ser det ut til at det er hans "fiende" fra Lights Out som får rollen. Rollen hans blir den nye etterforskern på serien, som jobber med LaGuerta og de andre.

http://www.hollywoodreporter.com/news/lights-actor-joins-dexter-key-191726

Ikke sett Lights Out? Se det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, hun var den eneste jeg brydde meg om når karaktern hennes døde på Heroes. Samtidig så jeg for meg at cheerleadern skulle dø en smertefull død flere ganger, istedenfor at de drepte av broren til Peter sånn hundre ganger.

Åhh, Heroes. Jeg misser serien litt selv om det gjekk til helvede..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...