Mister Awesome Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei Det viser seg mest sannsynlig at jeg ikke kommer til å stå matematikk- og fysikkfaget på det forkurset jeg går, men jeg har sittet å tenkt litt å kommet på noe. Er det mulig å bare fortsette med forkurset til sommeren også likevel ta privatist eksamen i disse to fagene. Slik at jeg slipper å slutte? Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, det kunne du i allefall for 5 år siden. Det var det jeg gjorde, etter forkurs så meldte jeg meg opp til matte, fysikk og kjemi som privatist. da fikk jeg et nytt vitnemål fra VGS, med spesiell studiekompetanse. Husk at oppmelding til eksamen gjerne er tidlig på året (ofte så tidlig som starten av januar) så lønner seg å ta kontakt med lokal VGS ganske snart. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan melde deg opp til privatisteksamen våren 2010 fra og med i morgen. Dette gjelder Hordaland, men det pleier å være likt for de fleste fylker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå