Swafty Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hei jeg og kjæresten aner ikke hva vi skal gi hverandre til jul. Hun ønsker seg ingenting, untatt sko. Jeg ønsker meg heller ingenting.. Blir det teit å gi gavekort som kan brukes i hele byen til 1000-1500 også en fin middag? Eller så kan jeg gi sko Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noe sånn "småting" som er digg i år er de nye varmeteppene. Ligger under julegavetips på komplett.no. 399 kroner. Alle damer er vel litt frossene når vintern setter inn Stopper klaginga. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Noe sånn "småting" som er digg i år er de nye varmeteppene. Ligger under julegavetips på komplett.no. 399 kroner. Alle damer er vel litt frossene når vintern setter inn Stopper klaginga. Skal se på de Hun klager faktisk alltid på at det er kaldt så dette passer nok fint Tror jeg tar det største pleddet Endret 14. desember 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå