knutsen92 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) . Endret 17. desember 2010 av knutsen92 Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 WTF?? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB D-LINK DWA-140 WIRELESS N W-LAN USB RAZER LYCOSA GAMING KEYBOARD #NORDIC CORSAIR TX 650W ATX12V 2.2 / EPS12V INTEL CORE I5 760 2.80GHZ 8MB S-1156 CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB) ASUS P7P55D-E LX P55 S-1156 ATX 5010464074 SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 BLACK ANTISTATBÅND HÅNDLEDD 1.5M + KROKODILLEKLEMME GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC2 1GB PCI-E DVI/HDMI BENQ G2420HDBE 24" WIDE TFT BLACK Ser det greit ut? Kommer på 8773,- inkl. frakt. Er fin den, men tastaturet er helt forferdelig til ditt bruk, og ellers ganske forferdelig uansett. WASD er ekstra harde og slutter å virke etc. Gå heller for et Logitech G110, knall bra! Sitter på ett nå og nyter det veldig. Er også hauger av macro knapper som fungerer veldig bra til spells etc. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jaha du har prøvd Lycosa eller? Syns det ser så smooth ut, pluss at Swifty bruker det:P Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett. Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det? Endret 17. desember 2010 av jallaboii Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett. Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det? Bra! Du blir helt sikkert fornøyd. Mest sansynlig så kommer PC på nærmeste post hus. I løpet av neste uke. Du får hentemelding, du kan også følge med på fraktnummeret så du kan hente den før hentemeldingen kommer, hender de er litt trege med den. Lenke til kommentar
jallaboii Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett. Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det? Bra! Du blir helt sikkert fornøyd. Mest sansynlig så kommer PC på nærmeste post hus. I løpet av neste uke. Du får hentemelding, du kan også følge med på fraktnummeret så du kan hente den før hentemeldingen kommer, hender de er litt trege med den. Ok, er det evt. mulig å ringe dem og høre om man kan få dem levert på døra? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett. Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det? Bra! Du blir helt sikkert fornøyd. Mest sansynlig så kommer PC på nærmeste post hus. I løpet av neste uke. Du får hentemelding, du kan også følge med på fraktnummeret så du kan hente den før hentemeldingen kommer, hender de er litt trege med den. Ok, er det evt. mulig å ringe dem og høre om man kan få dem levert på døra? Nah, tvilsomt. Dette er to forskjellig fraktmetoder, og så klart prisforskjeller. Men skader jo ikke å prøve, ring i veg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå