Gå til innhold

Ny PC til WoW Cataclysm!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB

D-LINK DWA-140 WIRELESS N W-LAN USB

RAZER LYCOSA GAMING KEYBOARD #NORDIC

CORSAIR TX 650W ATX12V 2.2 / EPS12V

INTEL CORE I5 760 2.80GHZ 8MB S-1156

CORSAIR 4GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ CL9 (2X2GB)

ASUS P7P55D-E LX P55 S-1156 ATX 5010464074

SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART

FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 BLACK

ANTISTATBÅND HÅNDLEDD 1.5M + KROKODILLEKLEMME

GIGABYTE GEFORCE GTX 460 OC2 1GB PCI-E DVI/HDMI

BENQ G2420HDBE 24" WIDE TFT BLACK

Ser det greit ut? Kommer på 8773,- inkl. frakt.

Er fin den, men tastaturet er helt forferdelig til ditt bruk, og ellers ganske forferdelig uansett. WASD er ekstra harde og slutter å virke etc.

Gå heller for et Logitech G110, knall bra!

Sitter på ett nå og nyter det veldig.

Er også hauger av macro knapper som fungerer veldig bra til spells etc.

Lenke til kommentar

Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier :) Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett.

Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det?

Endret av jallaboii
Lenke til kommentar

Da kjøpte jeg pcen som jeg linket ovenfor, bare med Logitech G110 som du anbefalte Knutsen92, får håpe dette er like bra som du sier :) Takker for alle tilbakemeldinger og hjelp til å velge et riktig og godt oppsett.

Edit: Glemte helt at det ikke var noe valg for hva slags levering jeg ønsket. Så da regner jeg med at det kommer på døra? Eller hvordan funker det?

Bra! Du blir helt sikkert fornøyd.

Mest sansynlig så kommer PC på nærmeste post hus. I løpet av neste uke.

Du får hentemelding, du kan også følge med på fraktnummeret så du kan hente den før hentemeldingen kommer, hender de er litt trege med den.

Lenke til kommentar

Du får hentemelding, du kan også følge med på fraktnummeret så du kan hente den før hentemeldingen kommer, hender de er litt trege med den.

Ok, er det evt. mulig å ringe dem og høre om man kan få dem levert på døra?

Lenke til kommentar

Ok, er det evt. mulig å ringe dem og høre om man kan få dem levert på døra?

Nah, tvilsomt. Dette er to forskjellig fraktmetoder, og så klart prisforskjeller.

Men skader jo ikke å prøve, ring i veg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...