Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg er en kvinne i begynnelsen av 20-årene som har et "forhold" til en god venn/elsker, mann i slutten av 20-årene. Vi er veldig glade i hverandre, men av diverse årsaker er vi ikke kjærester offentlig/i det daglige. Vi har møttes mer eller mindre fast i 1 1/2 år nå. Han har, og har hatt, stor sexlyst og vil gjerne ha sex 4 ganger om dagen - men kun om han er den som tar initiativ. Om jeg tar (tydelig) initiativ er han med på leken, men når vi havner til sengs er det ikke mye futt dere nede.. Han mangler ereksjonen, eller han klarer ikke holde på den. Dette har typisk skjedd om jeg stiller i sexy undertøy når han kommer hjem, jeg "forfører" han mens vi f.eks ser på film osv. Hans sier han ikke vet hvorfor dette skjer, men synes det er veldig trist, flaut og dumt. Han sier også at han liker at jeg tar initiativ, kontroll og er den som forfører, men det fungerer jo kun i teorien. Sexen vår starter alltid ved at han "forfører" meg, sier at han vil ha sex og "maser" litt. Jeg kan godt være den som "starter" ved å kysse o.l, men jeg må ikke si/signalisere at jeg vil ha sex uten at han har sagt han vil ha sex, først. Vanskelig å forklare, men.. Om han ikke har mast om sex på et par timer og så maser jeg istedet kan du banne på at ereksjonen ikke holder om vi ha da havner til sengs.. Den vil ikke holdes når jeg er den som "starter". Sexen vår er god og varierert - alt fra rolig, tårevåt misjonær til hard straffesex på bilpanseret til leketøy og analsex o.l. Han er absolutt ikke dominant, men vi har eksperimentert og utviklet oss sammen så han mestrer å spille en dominant rolle til avveksling, siden jeg er litt sub. Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Høres ut som om han er såppas dominant at han ikke takler at du overtar rollen. Uten og mene det altså, hvis det virkelig ikke går at du hinter og at dere har et flott sexliv så hvorfor ikke forsette med at han er den som tar intiativ? Høres ut som at dere har prøvd alt, men her er det vist en grense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg