Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg gi henne opp ? : (

Gjest Heck

Anbefalte innlegg

Heisann, for flere måneder siden begynte jeg å chatte litt med ei jente på msn,jeg har "kjent" henne i flere år, men det var først etter sommeren jeg begynte å interessere meg. Vi har helt utrolig mye til felles, vi tror på de samme overnaturlige tingene, hun liker biler, hun trener kampsport... Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Hun ser helt fantastisk pen ut, hun er omtenksom, ja alt er perfekt med henne. Jeg tenker på henne hele dagen, hun var det store lyspunktet i en ellers trist hverdag, og jeg kunne begynne og se fremover.

I begynnelsen virket hun veldig interessert, og startet samtaler med meg hele veien, men i det siste har jeg alltid måttet ta int. til samtalene, hun er like "med" i samtalene som før... Jeg har spurt henne flere ganger om å gå ut, osv, hun har svart ja, men jeg aner at hun egentlig ikke vil. Fikk nr hennes også, men jeg føler hun gjorde det for å være snill. Og i dag kom det som fikk meg til å virkelig bare ville grave meg ned. Jeg ser at hun skriver at hun sitter oppe om nettene bare for å chatte med en gutt; dette er så absolutt ikke meg.

Skal jeg bare gi opp, og vente, eller synes dere jeg skal ta sjansen ? Jeg har vel ikke sjangs mot en konkurrent i det hele tatt, jeg har ikke sjangs på noen. Og ikke begynn med det bullshitet om at alle får ei tilslutt. Jeg er bare rar,om du ikke kjenner meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt over her, ikke gi opp uten å ha prøvd... er bedre å gå rundt og vite at du faktisk gjorde noe med det, at du faktisk prøvde, istedenfor å lure på hva som kunne ha skjedd hvis du hadde tatt steget. Det kan jo hende du har vært litt dårlig på å gi hint osv?

Jeg har vel ikke sjangs mot en konkurrent i det hele tatt, jeg har ikke sjangs på noen.
<----- Kvitt deg med det der. Jeg har vært i akkurat den samme situasjonen som du er i nå, der en "tidligere" bestevenn begynte å flørte med dama jeg holdt på med. Jeg gutsa, fikk henne på tomandshånd, og fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Det var definitivt det beste jeg noen gang har gjort. Selv om vi kanskje ikke er kjærester nå, (holder fremdeles på :new_woot: ) så var det noe av det deiligste/herligste jeg noen gang har gjort.

Lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar

For din egen skyld, ikke gi opp! Du må prøve å gi henne hint om at du liker henne, uten å "utlevere" deg selv. Jenter generellt liker ikke desperate gutter, så det holder hvis du gir hint ;)

Men for all del, ikke gi opp! Som nevnt over, kommer du til å angre hvis du ikke tar steget.

Ta steget og heller drit deg ut (kan være det går fint), og tenk etterpå at det finnes en bedre dame til deg der ute, hvis det ikke funker ;)

Lykke til me kjærligheten mann :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...