Synpanic Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lurte på om noen hadde en ekstra VIP beta key til Rift. Hadde vært veldig hyggelig om noen kunne sende meg en. ---- P.S: Sendte ut 150+ beta keys til Heroes of Newerth da det var i beta, kjekkt om noen kunne gjengjelde tjenesten (om en av disse har en Rift key)! Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har ikke fått noen ekstra keys enda, men jeg er VIP beta tester, så kan vel slenge ut noen hvis jeg blir tilsendt de. Har 1 venn som jeg vet har lyst på, men ellers kan jeg tenke meg det blir first come first serve i denne tråden. Ellers kan du jo holde øye med denne tråden, da det har blitt gitt ut en del vanlig keys til betaen som starter nå på fredag. http://rift.incgamers.com/showthread.php?t=28 Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Takk for svar. Har 3 vanlige keys til betaen, men som sagt så sier de på forum og stickies at det bare er en tilfeldig sjanse for at du blir valgt. Og med tanken på proxy er det nok mange som "jokser" til seg beta. Om du får en ekstra key (etter du har gitt en til vennen din) hadde det vært storartet om jeg kunne få en av deg! Mvh. Thor Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmmm. Mente å ha lest at hvis du registrerer en konto så kan du få tildelt en nøkkel, mens de vanlige som deles ut gir tilgang til kun den beta fasen som de er ment for. Mulig jeg tar feil der. Om ikke annet så får du krysse fingre og tær. Jeg og en gjeng andre fra incgamers forumet skal starte på Wolfsbane serveren, så hvis du blir valgt ut til beta er det sikkert bare å joine oss! Lykke til. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Takktakk, får se hva det blir til. Gjør det noe om du spør gjengen om de tilfeldigvis har en ekstra en? Har 3 vanlige betakeys satt på accounten og har registrert meg opp. Er noe fantastisk markedsføring de har.. Men ååh så frustrerende. Mvh. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er i grunn bare å registrere og spørre selv, så er du med i trekninga hvis incgamers får tak i keys. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kan man pre downloade betaen sånn at jeg kan spille med en gang de slepper den? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tror det kun er for VIP testere. Eller i hvertfall de får lov tidligere. Vi begynte med patching i går. Eller noen VIP brukere gjorde, fikk selv først tid til å patche i dag. Kommet 3 stk i dag. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Hørt at det er mange "vanlige" betatestere som har fått invite, ser ut som jeg er ute av flaks. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har også hørt at flere vanlige testere ikke fikk inviten før dagen det starte. Noen så nære som et par timer før serverne åpna. Hvis ikke jeg husker feil var det en som fikk invite mens betaen holdt på, så ville ikke mistet alt håpet enda. =) Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Var i noen konkurranser nå nettopp, vant INGEN, men så sendte jeg en PM til en kar som sa han hadde mange keys, forklarte situasjonen og fikk en account han hadde med en invite. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nice. Skal spille på Wolfsbane serveren sammen med noen folk fra incgamers forumet. Er bare å joine oss hvis du vil. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå