DaXoN Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Flere ganger den siste dagen har jeg mistet nettet og kommet igjen i løpet av alt ifra 1min til 10min+- Er det noen som har en ide om hva dette kan være? Har ikke vært så mye problemer med dette før men idag var det virkelig ille, og er litt småplagsomt når man sitter og spiller online og mister nettet flere ganger iløpet av kampen =/ Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kan være ruteren hvis du har trådløst. Jeg hadde det problemet, men kjøpte ny, og har ikke hatt problemer siden. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Kan være ruteren hvis du har trådløst. Jeg hadde det problemet, men kjøpte ny, og har ikke hatt problemer siden. Er det noen måter jeg kan teste dette på? jeg har fibernett vis det har noe og si Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du kan se om lysene ikke lyser, eller oppfører seg "unormalt". Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Du kan se om lysene ikke lyser, eller oppfører seg "unormalt". Nå kommer jeg til og høres veldig noob ut men erm skal jeg sitte og stirre på den til det skjer noe unormalt, siden det er veldig random når nettet forsvinner Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nei, men du kan se hvordan de er når nettet er borte. Du kan også se på modemet om det er noe som ikke lyser. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Nei, men du kan se hvordan de er når nettet er borte. Du kan også se på modemet om det er noe som ikke lyser. stress, boksen er ikke inne hos meg =/ vel jeg får se hva jeg kan gjøre, det er ikke noe anna som er typisk feilen? jeg har sjekket nettverkskortet mitt og det er ingen varsellys og den er oppdatert så tror ikke det er den men vet jo aldri =/ Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg er ingen ekspert, men det var på denne måten jeg oppdaget feilen på min ruter. Lenke til kommentar
Lulzor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvilken router er det du har? Produsent og modell? Du kan prøve å kjøre kablet hvis det er mulig. Om det fungerer som det skal, så får du eventuelt bekreftet at det er det trådløse som har skylden her. Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 på våres Telenor P-2602HWT-F3 låser det trådløse nettet seg VÆR natt klokken 00:03. dette slår aldri feil.. er vel noe av det samme problemet du har? hos oss er det BARE det trådløse som låser seg ikke kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå