Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 Vietnam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje i Vietnam, har ikke spilt alle kartene enda. I "vanilla" så er det kun helikoptre i lufta (multiplayer), kartene er ikke store nok til fly egentlig.

--

Først inntrykk av Vietnam, har kun spilt 3 kart (av 5, tror jeg det er), og kun 1-2 runder pr kart, og kun hovedsakelig assault og litt recon:

Kartene virker smale slik at det er alt for lett at det blir en stillings krig og få alternative ruter å komme seg frem på. Noen steder så virker det som man slåss mer mot terrenget enn fienden, så jeg er ikke veldig fornøyd med kartene i øyeblikket. Men må holde muligheten for at det kan bli bedre etter som man blir bedre kjent med kartene. Men visuelt så er det meget bra.

Begge sidene ser ut til å ha de samme våpnene. Ingen red dot her, noe jeg nesten er avhengig av i "vanilla", men iron sight fungerer fortsatt ganske bra, og er ikke mye i veien/hindrer sikt. Hovedsakelig spilt med Ak47, god stabilitet og skade ;) Lite (3-5) ekstra utstyr, og det ser ikke ut til å være noen unlocks å arbeide seg frem til.

Tank "secondary" våpen er flamekaster i stedet for maskingevær, men tårnet/turreten er fortsatt som den alltid har vært. Det spilles også musikk når du setter deg inn i tanken, tror ikke du har noen valg som i BFV.

Lenke til kommentar

Jeg å... Men det er ikke singleplayer :S men var rart at ea annonserte jettfly på trailerne sine da :ermm: for nå ble jeg egentli litt skuffet........

Er det ikke jetfly i MP da?

Er ikke det gitt, bare helikopter, fly er vel det eneste som mangler egentlig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sitter å spiller Battlefield bad company 2 nå og det er et awsome spill!!!! :new_woot:

Men de jeg lurer på er om det er jettfly der? for jeg så noen trailere på youtube, der amerikanske jettfly var med i spillet? noen som vet noe? :thumbup:

Battlefield 2 har jetfly. Battlefield Bad Company 2 har kunn helikopter. Battlefield Bad Company 2: Vietnam har kunn et helikopter.

Blir nok ingen fly før BF3 tenker jeg.

Lenke til kommentar

HEI eg fikk min battlefield bad company 2 vietnam i posten dt funger men koden som va me villa ikke registreres noen som har opplevd samme probleme =? dt samme va i 2142 northern strike bi så sur når dt e oppfølgeraaa gled meg tell bf3 :=)

Halloen folkens! :new_woot:

Er stor fan av Battlefield, og no kommer det ut en expansion pack til BFBC2, altså BFBC 2 Vietnam. MEn jeg har noen spørsmål anngående hvordan jeg får kjøpt dette spillet.

- Er spillet bare tilgjengelig for ON DEMAND? :hmm:

- Går det an å få spillet tilsendt i posten? :hmm:

Jeg handler alle spillene mine fra cdon.no, og der er begge disse mulighetene tilgjengelig. MEn har hørt noen rykter om at spillet bare er tilgjengelig for ON DEMAND! :hmm:

Er de noen som kan bekrefte hvordan jeg kan få kjøpt spillet?! trenger hjelp fortest mulig! :w00t:

HEI eg fikk min battlefield bad company 2 vietnam i posten dt funger men koden som va me villa ikke registreres noen som har opplevd samme probleme =? dt samme va i 2142 northern strike bi så sur når dt e oppfølgeraaa gled meg tell bf3 :=)

Lenke til kommentar

Du må skrive inn goden uten "-" tegnene som står i koden.

Feks:

43FDF-SD232-DSDAS-232S <- Feil

43FDFSD232DSDAS232S <- Riktig

Lenke til kommentar

Er spillet noe tess? Er det ny runde med "levels" som i BC 2?

Er kun 4 (+ ett som låses opp senere) nye kart og våpen i en Vietnam innpakking, fremdeles BC2. Liker man BC2 så bør man også like denne utvidelsen, selv om kartene (design) kan variere i smak. Det er ingen ny runde med levels eller unlocks (jeg hadde i alle fall alle våpen tilgjengelig, er/var rank ca 36-37), du fortsetter på/med den ranken du har i BC2.

I det store og hele ingenting nytt, bare en litt annen innpakking, slik at man får litt ekstra og litt variasjon.

Lenke til kommentar

Det spilles også musikk når du setter deg inn i tanken, tror ikke du har noen valg som i BFV.

Kan binde knapp til endring av musikk. Har dog ikke funnet ut hvordan du kan slå den av etter at den først har begynt :)

Personlig gjør det meg ingenting at helikopterne virker svake. Mindre rape da =P

Edit: Spilte noe runder nå. Helikopterne tåler ufattelig mange skudd fra mitraljøser -_-

Derfor skyter du dem ned med maingun på tanken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...