Zero-Viper Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Halloen folkens! Er stor fan av Battlefield, og no kommer det ut en expansion pack til BFBC2, altså BFBC 2 Vietnam. MEn jeg har noen spørsmål anngående hvordan jeg får kjøpt dette spillet. - Er spillet bare tilgjengelig for ON DEMAND? - Går det an å få spillet tilsendt i posten? Jeg handler alle spillene mine fra cdon.no, og der er begge disse mulighetene tilgjengelig. MEn har hørt noen rykter om at spillet bare er tilgjengelig for ON DEMAND! Er de noen som kan bekrefte hvordan jeg kan få kjøpt spillet?! trenger hjelp fortest mulig! 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg kjøpte det på steam.12,99€ Lenke til kommentar
marbek Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 er kun download så vidt jeg vet : ) og dersom du forhåndsbestiller det på steam eller eastore får du det imorgen : ))) Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Men kjøpte dere battlefi.eld bad company 2 på steam/eastore da? For det stod på steam at en måtte ha bfbc2 på steam for at battlefield bad company 2 vietnam skulle fungere?...... Så det er altså bare on demand tilgjengelig asså......... Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Det du spør om er om du får lastet ned via steam og spille 3 dager før om du kjøpte hovedspillet i butikken? Det finner vi ut imorgen, prøv å add spillet til steam så det ligger i listen. Ser ikke helt problemet heller, enten så får du spille 3 dager før eller ikke, bestille kan du nå uansett. Vet det er flere som lurer på det. Endret 14. desember 2010 av War Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Var ike helt det jeg mente, men takk. De jeg lurer på er om en må ha kjøpt bfbc2 via steam for at bfbc2 vietnam skal fungere om jeg kjøper det via steam. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 det er jeg faktisk ikke sikker på, men hadde gjort det for å være sikker om jeg hadde vært deg : O Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Tror jeg heller kjøper det fra EA online store istedefor da, for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det står da på steam at Vietnam krever at du har BC2 på steam for å kunne spilles. Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Tok en beslutning å bare bestilte fra Ea Store Download, for noen strakeser siden Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Nå har jeg bestilt bfbc2 vietnam via Ea store, og etter jeg har fullført kjøpet, står det at spillet har blitt lagt til i mitt bibliotek i EA downloader. Men spillet er ikke der? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg kjøpte BC2 fra komplett.no, og Vietnam fra EA Store. Registrerte spillnøkkelen fra BC2 i EA download manager (eller hva den heter igjen), så tok det litt tid, og spillene mine dukket opp mener jeg å huske. Får dobbelt sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Poks Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Sannsynligvis ligger det ikke der fordi det først er tilgjengelig i morgen . Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eller overimorgen. Dessuten tror jeg spillet må startes via Bc2? Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Battlefield bad company 2 ligger i EA Download biblioteket, men ikke bfbc2 vietnam... Kommer sikkert på listen den 18.desember, fordi jeg har fått ordre/bestillingsfaktura på mail, og den ligger inne på min EA konto... Får vente å se til den 18, for å se hva som skjer... men det jeg synest var så rart var at EA sa at de var 3 dagers forkjøp på å spille spillet men de løy sikkert....... Spillet må startes via BFBC 2 men må nok innstalere det først tenker jeg........ Endret 16. desember 2010 av Zero-Viper Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 men det jeg synest var så rart var at EA sa at de var 3 dagers forkjøp på å spille spillet men de løy sikkert....... For de av oss som har forhåndsbestilt så får vi 3 dagers "forsprang", dvs vi kan begynne å spille den 18/12. Alle andre må vente til 21/12 når pakken egentlig slippes. Fikk sjekket EA Download Manager, Vietnam har ikke dukket opp enda, så jeg husket feil. Regner med at den dukker opp i morgen. Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 åja.... Jeg trudde det kom ut den 18.desember jeg, slik vi kunne begynne å spille den 15.desember XD haha, men da skjønner jeg, da dukker det helt sikkert opp i morgen eller i natt Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Sitter å spiller Battlefield bad company 2 nå og det er et awsome spill!!!! Men de jeg lurer på er om det er jettfly der? for jeg så noen trailere på youtube, der amerikanske jettfly var med i spillet? noen som vet noe? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ikke i multiplayer delen i alle fall. -- Angående Vietnam, fikk en e-post i dag med aktiveringskode, var bare å start opp spillet, trykk på vietnam knappen og taste inn koden Lenke til kommentar
Zero-Viper Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg å... Men det er ikke singleplayer :S men var rart at ea annonserte jettfly på trailerne sine da for nå ble jeg egentli litt skuffet........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå