Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 Vietnam

Anbefalte innlegg

Halloen folkens! :new_woot:

Er stor fan av Battlefield, og no kommer det ut en expansion pack til BFBC2, altså BFBC 2 Vietnam. MEn jeg har noen spørsmål anngående hvordan jeg får kjøpt dette spillet.

- Er spillet bare tilgjengelig for ON DEMAND? :hmm:

- Går det an å få spillet tilsendt i posten? :hmm:

Jeg handler alle spillene mine fra cdon.no, og der er begge disse mulighetene tilgjengelig. MEn har hørt noen rykter om at spillet bare er tilgjengelig for ON DEMAND! :hmm:

Er de noen som kan bekrefte hvordan jeg kan få kjøpt spillet?! trenger hjelp fortest mulig! :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du spør om er om du får lastet ned via steam og spille 3 dager før om du kjøpte hovedspillet i butikken?

Det finner vi ut imorgen, prøv å add spillet til steam så det ligger i listen.

Ser ikke helt problemet heller, enten så får du spille 3 dager før eller ikke, bestille kan du nå uansett.

Vet det er flere som lurer på det.

Endret av War
Lenke til kommentar

Battlefield bad company 2 ligger i EA Download biblioteket, men ikke bfbc2 vietnam... Kommer sikkert på listen den 18.desember, fordi jeg har fått ordre/bestillingsfaktura på mail, og den ligger inne på min EA konto... Får vente å se til den 18, for å se hva som skjer... men det jeg synest var så rart var at EA sa at de var 3 dagers forkjøp på å spille spillet :hmm: men de løy sikkert.......

Spillet må startes via BFBC 2 men må nok innstalere det først tenker jeg........

Endret av Zero-Viper
Lenke til kommentar

men det jeg synest var så rart var at EA sa at de var 3 dagers forkjøp på å spille spillet :hmm: men de løy sikkert.......

For de av oss som har forhåndsbestilt så får vi 3 dagers "forsprang", dvs vi kan begynne å spille den 18/12. Alle andre må vente til 21/12 når pakken egentlig slippes.

Fikk sjekket EA Download Manager, Vietnam har ikke dukket opp enda, så jeg husket feil. Regner med at den dukker opp i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...