PT Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg skal bygge meg en ny kasse og lurer derfor på hva kjølepasta er, hva man bruker det til og om det er nødvendig til min kasse. Noen som vet? Kanskje feil forum, men det får våge seg... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Sjekk denne guiden, burde svare på spørsmålet ditt: Goop Guiden Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Okai. Så dette er ikke noe jeg MÅ ha, men noen som er greit å ha. Har jeg rett? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Riktig, men det beste er jo å ha på. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Hvilken god kjølepasta kan du anbefale som ikke koster så mye? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Artic Silver 3 er en bra kjølepasta, den koster ca 80 kr, men den varer en god stund. Bare husk at det er lite du skal på CPUen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå