KnirketeDør Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Som skrevet i tittel; Hvordan være sikker på at du utfører markløftene rett når du trener alene? Kjenner ikke den følelsen i ryggen av svai når jeg løfter tungt som når jeg ikke gjør det. Endret 13. desember 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hadde dette problemet selv når jeg trente alene. Grep fatt i en instruktør og spurte om han kunne ta en rask titt på markløftene mine. Nå har jeg en treningskompis, men begge er like n00bs når det kommer til å se om vi gjør det riktig eller ei. Så hvis du går på studio anbefaler jeg deg å spørre om de kan ta en rask titt, trenger ikke egen time for å se på 10 markløft. Det er ikke alle som jobber på treningsstudio som har idrettsutdanning og "tør" å veilede deg, men en eller annen må nå kunne sakene sine. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Trener i eget treningsrom, så er dessverre ingen intruktører til stede. Endret 14. desember 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Moddaloug Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Film deg selv mens du gjør markløft, legg videoen ut her eller en annen plass og motta kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå