druer123 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei. Har bestemt meg for å skjerpe meg før militæret. Skal ned i fettprosent og opp i styrke! Hvor kan jeg få tak i et bra detaljert treningsprogram som inneholder øvelser og diet-oppsett som virker ! Er villig til å betale mye for treningsprogrammet hvis det virkelig fungerer! Endret 13. desember 2010 av druer123 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Treningstråden er vel rett tråd, men jeg kan gi deg noe som virker. http://www.myrevolution.no/ http://myrevolution.no/health-fitness-concept-kosthold/ Hvilket program kommer helt an på hvilken diett du kjører. På deff er hovedmålet å beholde muskelmassen da den krever kcal-overskudd for å bygge. Sjekk også ut myo-forumet, der møter du mange som har brukt H&F-C og gått ned 20kg på mindre antall uker. Jeg har aldri vært så mett som på den dietten, jeg rippet meg også ned over 20kg med den uten å trene ett min forbrenningstrening samtidig som jeg økte i styrke. Lenke til kommentar
Rytters Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 slutte og drikke brus. spise 5 til 6 ganger daglig. (ikke mye per gang.) det hjalp meg med 20 kg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Først og fremst er det vel du som må virke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) I fjernkontrollholderen på reclineren? Nei, nå ble det bare fjas. Tror jeg stikker til køys. Endret 13. desember 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Alt du trenger et et sunt og balansert kostholthold og mye aktivitet. Før du drar i militæret så burde du spise mye mat med proteiner i, og riktig umettet fett. Noe karbohydrater skader ikke, men burde ikke overdrive på den kanten. Jeg vil anbefale deg å starte å gå turer og så utvikle det videre til jogging og løping over tid. Det er viktig med en gradvis endring i både kosthold og aktivitet. Hvis du begynner alt for hardt på uten at du får tid til å justere deg så er det en god sjanse for at du feiler. Aktivitet får du nok mye av i militæret når du begynner der og burde være nok for å gå mye ned i vekt der borte. Du burde spise maten de gir deg der, selv om det kanskje er noe usunt iblant så kan du unne deg det så lenge det ikke blir for ofte. Når de andre drar ned til byen for å kjøpe seg en kebab må du være sterk nok psykisk til å frastå fra dette. Du trenger ikke et magisk treningprogram og kostholdsprogram, bare spis bra mat og vær i aktivitet, noe som ikke burde være vanskelig i militæret. Endret 14. desember 2010 av DNA Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 mangel på motivasjon? Bodybuilding.com sykt bra side mange 1000 program og diett planer Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sjekk også ut myo-forumet, der møter du mange som har brukt H&F-C og gått ned 20kg på mindre antall uker. Jeg har aldri vært så mett som på den dietten, jeg rippet meg også ned over 20kg med den uten å trene ett min forbrenningstrening samtidig som jeg økte i styrke. Mener vel HFLC? TS, du sier ikke noe om når du skal inn i militæret Fasiten på å gå ned er jo å ligge i underskudd. Men bulk og deff om du har tid? Og, ned i vekt? Er det kun tallet på badevekta som betyr noe? Drit i vekta og se deg i speilet. Muskler veier masse. Spis nok på deff, så du ikke går på sparebluss. Få deg nok søvn! For styrke anbefaler jeg Dietmar på det sterkeste Jeg økte sykt mye i styrke på 12 uker. Program finner du på styrkeloft.no. Men her er jo fukuset lagt på benk, bøy og mark. Pluss at du MÅ ha korrekt teknikk. Jeg kjører chins og hangups og noe kardio ved siden av, uten at det blir for mye trening. Jeg liker veldig godt periodisk faste, om du har hørt om det. Jeg har gått ned i fett% samtidig som jeg har gainet et par kg muskler. Men om du skal inn i militæret burde du kanskje ha en løpeplan ved siden av styrke og diettdelen. Om du ikke trener styrke hver dag, ville _jeg lagt kardiodagene de dagene jeg ikke trener styrke. Evt legge det med mange timers mellomrom. Men finn det ut sjæl. Jeg ble hvertfall sterkere slik. Jeg er blodfan av gerilja kardio, funker særdeles godt for meg, og jeg blir ikke lei ettersom det tar så forbanna kort tid! lykke til! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 mangel på motivasjon? Bodybuilding.com sykt bra side mange 1000 program og diett planer Hvis du har lyst til å ende opp med titalls forskjellige supplementer som ikke fungerer så er sider som Bodybuilding.com knall. Ikke det at det ikke er noe nyttig på siden, men det finnes mange bedre sider der ute. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Health & fitness consept mente jeg./ mener. H&F-C Det er ikke low carb . Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ÅÅja, my bad søkte det opp sjø, men fant ikke noe Men lowcarb funker også! om du kun skal ned i vekt først iallefall. Blir slitsomt med mye trening Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://myrevolution.no/health-fitness-concept-kosthold/ http://myrevolution.no/advanced-concept-kosthold-v2-0/ Lavkarb eller ikke med samme kcal gir akkuratt samme resultat. Forskjellene er hvordan man kan trene og hvordan man føler seg på dietten med tanke på insulinfølsomheten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ett innlegg er fjernet grunnet uforskammethet. Ikke post det på nytt er du grei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Så det var du som er syndebukken, fordi jeg måtte gjenopprette innlegget mitt. Edit: 服務不可用! Endret 14. desember 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Var meg andre gangen hvertfall. Når et innlegg forsvinner så er det som regel en grunn til det. Da er det liten vits i å gjennopprette det. Videre diskusjon kan vi i tilfelle ta på PM så vi ikke kaprer tråden. Jeg har forøvrig tatt en gjennomgang og slettet en del poster med tull og offtopic. Reaksjoner på dette skal også tas på PM. Endret 14. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 mangel på motivasjon? Bodybuilding.com sykt bra side mange 1000 program og diett planer Hvis du har lyst til å ende opp med titalls forskjellige supplementer som ikke fungerer så er sider som Bodybuilding.com knall. Ikke det at det ikke er noe nyttig på siden, men det finnes mange bedre sider der ute. siden har verfall hjelpt meg til og bli mer motivert til treningen :!: bare til å styre unna "shop" kategorien. jeg kan vertfall anbefale bodybuilding.com! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå