Troy Henrik Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei! skal kjøpe meg Swiftech H20-8500-P der følger det med en radiator som passer i et 80x80 vifte hull (temelig kjekkt igrunn 8) ) men så syns jeg denne er litt liten da, har tenkt å kjøpe en til av samme type sette denne imellom CPU og GPU så vannet får denne vannsirkulasjonen: Pumpe --> CPU --> Radiator --> GPU --> Radiator --> pumpe osv. I steden for: Pumpe --> CPU --> GPU --> Radiator osv. Trur dere dette vil øke kjøle effekten? eller har dere bedre forslag? takk for svar:D Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Selvsagt får du bedre kjøling med to radiatorer. Forøvrig ville jeg kobla pumpe-radiator-radiator-CPU-GPU-tank på den måten får CPUen det kaldeste vannet og det er CPUen som virkelig trenger kjøling. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Selvsagt får du bedre kjøling med to radiatorer. Forøvrig ville jeg kobla pumpe-radiator-radiator-CPU-GPU-tank på den måten får CPUen det kaldeste vannet og det er CPUen som virkelig trenger kjøling. enig der.. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 men poenget er at jeg får vel min 2,6 opp til 3,6 med en radiator. men jeg vil gjerne klokke RADEON 9800 pro litt lengre. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Klarer du din [email protected]? hva slags vcore?? Tror det kan blir litt varmt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Han skriver "får vel" nei det tviler jeg på klarer du 3,3 skal du vere fornøyd. Vet ikke hvor høyt du er nå på 9800 kortet men mitt kjører på 473/756. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 hehe jeg skreiv kanskje litt missvisende sry, jeg har ikke kjøpt CPU'n ende og ikke 9800, men jeg satser på å klare å få den opp på 3,4 eller 3,6. jo Vcore det er? Hvordan kjøler/vannkjøling har du Snekker'n på ditt radeon 9800? men hvordan klarer du å få en så bra Score på 3dmark 01/03? kan du maile meg oppsettet ditt eller legge det ut på formumet, takk har rammen veldig mye å si? hva slags vannkjøling ville du ha kjøpt hvis du skulle ha kjøpt deg til en ca pris av 2'000,-? ------------------------------------------ [email protected] Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ramen har en del å si.. spesielt når du klokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå