Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har sett ukes-cruise i karibien nede i 3000,- eks flybilletter. Dette er da med den billigste lugaren selvsagt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Har sett ukes-cruise i karibien nede i 3000,- eks flybilletter. Dette er da med den billigste lugaren selvsagt. Antagelig da med innvendig lugar, noe jeg ihvertfall ikke kunne tenkt meg. TS her har kanskje vunnet med utvendig lugar, det koster gjerne et par tusenlapper til. Og hvis det er med noen av de flottere cruisebåtene koster det fort 12-13 000 kr for to personer. Vi betaler 20 500 kr for for syv dager med Oasis of the Seas, dog med utvendig lugar. Om det er disse kriteriene som ligger til bunn så er jeg enig med MarieIngebrigtsen. Endret 10. januar 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Om trådstarter drar bør man i det minste huske å ta med rett lektyre. (Absurd stor PDF, David Foster Wallaces «Shipping out – On the (nearly lethal) comforts of a luxury cruise». Hysterisk.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå, jeg er interessert. Aksepterte du turen? Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Nå, jeg er interessert. Aksepterte du turen? Ja. Er ikke sikkert jeg får muligheten en gang til, så synes jeg måtte slå til. Helt forferdelig kan det jo ikke være. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Flott! Det er så langt fra forferdelig som du får det til, det kan jeg skrive under på 1 Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Høres ut som en fantastisk opplevelse! Ha med rikelig med lesestoff, mp3-spiller, kanskje noen reisespill og evt en pc så har du og gjøre på flyturen Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 KOmmer ann på hvor mye som er inkludert. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har vært på cruise flere ganger i Karibien selv, og vært på de fleste stedene du skal. Først vil jeg bare si at Karibien er fantastisk og en av de fineste plassene jeg har vært. (Riktignok stor forskjell mellom de forskjellige plassene). Vil anbefale å "leie" en taxi og dra vekk fra den havna dere kommer til for den er ofte veldig turistifisert og ikke noe spesiell i det hele tatt. Kan også legge til at cruise i Karibien er mye finere enn cruise i middelhavet (vært på begge deler). Du bør også regne med å bruke en del penger på cruiset, vet ikke hvordan det er med Princess cruises, men på NCL så må du betale en del per dag i "tips" til vaskehjelp og crew. En del av de finere restaurantene har service charge og drikke er veldig dyrt (Norgepriser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå