Axxxy Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei Jeg og noen kompiser skal lage en 'Universal Keygen' Lage en keygen som inneholder så mange spill vi kan finne. Og jeg har liiitt kunnskap med Visual Basic, og vet hvordan jeg skal klare å lage akkurat det. Jeg har samlet en god del serials til rundt 30 spill, men det er egentlig ikke så mye. Men så har jeg jo denne 'EA All Games Keygen' som inneholder en 150++ spill med serial. Også for å spare oss for litt arbeid så vil jeg prøve å få ut disse Spillene med CDkey, men jeg får det ikke helt til. Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan åpne den, og kopiere alle serialene som er inni? Jeg har prøvd en .exe extractor, men fikk ikke ut noe særlig av den. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Uten at jeg har noe som helt peil på programmering, så trur jeg det blir vaskelig så lenge du ikke kar kildekoden.Men jeg har jo tatt feil før... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er vel ikke helt riktig forum å spørre på heller, dette er jo piratsnakk så det holder. Diskusjon.no har ikke blitt så liberale enda. Finn deg et annet forum som tillater slike spørsmål.... Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvem er det som har fortalt deg at du kan ekstrakte koder fra en 'keygen'? De blir jo nettopp det - som navnet tilsier; generert... Og da gjerne utifra en eller flere andre koder, som først ble generert i/av selve programmet, og som selvsagt da ofte blir unik.. Løsning: Enten må du finne ut hvordan man kan generere en slik kode (utifra en annen oppgitt kode) (hint: på kildekodenivå..), eller så må du inkorporere hele programmet inni ditt eget program... Det tror jeg ikke går med Visual Basic.., C++ derimot.., kanskje... Lykke til.. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Nyeah... kanksje vi bare skal droppe det Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Seriekoder generes via algoritmer som ligger intert i programmet. Du må på et enda lavere nivå, nemlig assembly for å se hvordan disse generes. Du kan da bruke deassemblere i kombinasjon debuggere for å se hvordan koden generes og prøve å finne ut hvordan denne algoritmen fungerer for så å replikere den. Dette krever som regel dyp innsikt i hvordan datamaskiner fungerer, hvordan programmer oppfører seg, kompilatorer fungerer, assembly fungerer, operativsystemet funger osv. Og er ikke noe du lærer deg på en uke...eller 1 år for den sags skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå