Gå til innhold

Jakke til Dama


Byte

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger hjelp til å finne en fin vinterjakke til dama. Tenkte hun skulle få den i julegave i år :) i kombinasjon med hansker, lue og skjerf.

 

Helt ærlig så har jeg verken peiling på klær til jenter eller gutter ettersom jeg er datanerd :p Så da ber jeg ekspertene her om hjelp! har heller ikke så stort å rutte med ettersom bilen knakk sammen -_- max 1000 kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jakke til tusen, eller jakke, hansker, lue og skjerf?

 

Hvilken stil har kjæresten din. Kanskje vanskelig å forklare, men du kan kanskje forsøke.

 

Jakke til tusen, resten er vel ikke så dyrt? jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal forklare stilen hennes...Tror hun bruker mye merkeklær? Dyrt er det iallefall x) siste jakka hu kjøpte kosta jo 6k tror jeg? så 1k er vel bare verdt et skjerf? x)

 

Det som er det store problemet med, pengene! vet ikke om hu blir fornøyd utenom det er sånne super merke klær? :(

Lenke til kommentar

I Bergen finner du cashmereskjerf på Vincci og Scabal iaf. Men om du ikke bor i Bergen kan jeg ikke hjelpe deg.

 

Det er absolutt mulig å finne en fin jakke til tusen kroner, men da må du nok utenfor Norge. Topshop har garantert noe fint, men det hjelper muligens ikke deg.

 

Men som sagt, om hun er merkebevisst ville jeg heller kjøpt et cashmereskjerf eller en skjorte (gjerne Polo Ralph Lauren). Det er nok tryggere å gå for skjerfet. Eventuelt kan du kjøpe et fint par hansker, de vil nok ligge på rundt 800 kroner.

Lenke til kommentar

Enig med resten her, men Bik Bok har ei ganske fin rød kåpe nå faktisk til 499,-. Men er hun veldig merkebevisst er nok et skjerf eller hansker å anbefale. Som resten sier, kasjmir skjerf er en sikker vinner (ligger rundt 1000,-) så har du også skinnahansker med div. fòr som ligger rundt tusenlappen det også. Eller du kan gå for lammeull e.l og noen litt rimelige hansker (500 hver ca) så kan du kjøpe henne begge deler :)

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

Skal nokk klare å få til et slikt skjerf ^^

 

Men hva er liksom "inn" mtp hansker nå? eller har det ingenting å si?

 

Hvis du bor i Oslo har de en butikk der de selger skjerf og hansker som ligger helt på hjørnet av Ferner Jacobsen opp mot høyre mot Teaterkafèen osv. Nå har jeg ikke handlet der selv, men det ser ut til at de har et godt utvalg av hansker og skjerf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...