Byte Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Hei! Trenger hjelp til å finne en fin vinterjakke til dama. Tenkte hun skulle få den i julegave i år i kombinasjon med hansker, lue og skjerf. Helt ærlig så har jeg verken peiling på klær til jenter eller gutter ettersom jeg er datanerd Så da ber jeg ekspertene her om hjelp! har heller ikke så stort å rutte med ettersom bilen knakk sammen -_- max 1000 kr? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Jakke til tusen, eller jakke, hansker, lue og skjerf? Hvilken stil har kjæresten din. Kanskje vanskelig å forklare, men du kan kanskje forsøke. Lenke til kommentar
Byte Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Jakke til tusen, eller jakke, hansker, lue og skjerf? Hvilken stil har kjæresten din. Kanskje vanskelig å forklare, men du kan kanskje forsøke. Jakke til tusen, resten er vel ikke så dyrt? jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal forklare stilen hennes...Tror hun bruker mye merkeklær? Dyrt er det iallefall x) siste jakka hu kjøpte kosta jo 6k tror jeg? så 1k er vel bare verdt et skjerf? x) Det som er det store problemet med, pengene! vet ikke om hu blir fornøyd utenom det er sånne super merke klær? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Til det budsjettet ditt vil jeg anbefale deg deg å kjøpe et skjerf. Du får ikke pen og varm vinterjakke til 1000kr, men derimot så får du et godt og varmt skjerf i Kashmir. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis dama er moteinteressert og merkebevisst, så tror jeg nok det vil være mer hensiktsmessig med f.eks. et skikkelig kasjmirskjerf enn en hel haug med Sparkjøp klær. Lenke til kommentar
Byte Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Hørtest ikke så dumt ut, noen anelse på hvor jeg kunne ha skaffet et slikt skjerf? og hva er sparkjøp??? Lenke til kommentar
Ganzo Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Fine kasjmirskjerf finner du vel i de fleste klesbutikker, tror jeg. Når han sier at du ikke burde gjøre sparkjøp mener han nok at du ikke burde kjøpe billigklær, men heller litt dyrere og bedre klær. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, det også. Men Sparkjøp er også et billigvarehus. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 I Bergen finner du cashmereskjerf på Vincci og Scabal iaf. Men om du ikke bor i Bergen kan jeg ikke hjelpe deg. Det er absolutt mulig å finne en fin jakke til tusen kroner, men da må du nok utenfor Norge. Topshop har garantert noe fint, men det hjelper muligens ikke deg. Men som sagt, om hun er merkebevisst ville jeg heller kjøpt et cashmereskjerf eller en skjorte (gjerne Polo Ralph Lauren). Det er nok tryggere å gå for skjerfet. Eventuelt kan du kjøpe et fint par hansker, de vil nok ligge på rundt 800 kroner. Lenke til kommentar
Byte Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Takk for svar Skal nokk klare å få til et slikt skjerf ^^ Men hva er liksom "inn" mtp hansker nå? eller har det ingenting å si? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Enig med resten her, men Bik Bok har ei ganske fin rød kåpe nå faktisk til 499,-. Men er hun veldig merkebevisst er nok et skjerf eller hansker å anbefale. Som resten sier, kasjmir skjerf er en sikker vinner (ligger rundt 1000,-) så har du også skinnahansker med div. fòr som ligger rundt tusenlappen det også. Eller du kan gå for lammeull e.l og noen litt rimelige hansker (500 hver ca) så kan du kjøpe henne begge deler Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg fant for noen uker siden kasjmir til 500,- http://www.zlixx.no/skjerf/kashmir De har butikk på Grünnerløkka. Så da kan du sikkert finne hansker også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Takk for svar Skal nokk klare å få til et slikt skjerf ^^ Men hva er liksom "inn" mtp hansker nå? eller har det ingenting å si? Hvis du bor i Oslo har de en butikk der de selger skjerf og hansker som ligger helt på hjørnet av Ferner Jacobsen opp mot høyre mot Teaterkafèen osv. Nå har jeg ikke handlet der selv, men det ser ut til at de har et godt utvalg av hansker og skjerf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå