Tiddelidei Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Eg tenkte å kjøpe denne fordi den ser tøff ut og har omtrent "alt" utenom bluetooth. Eg har eit par spørsmål angående den: Er d full mms på den eller er d slik "nokia-mms"? Kan kameraet til s55 også brukes til m55? Viss noen der ute har denne telefonen hadde d vert fint om dere skreiv litt om åssen den er... mvh STOR_fot Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er d full mms på den eller er d slik "nokia-mms"? Kan kameraet til s55 også brukes til m55? Det med mms vet jeg ikke, men kameraet til s55 skal kunne brukes til m55. Kan ihvertfall brukes til sl55... Eg tenkte å kjøpe denne fordi den ser tøff ut og har omtrent "alt" utenom bluetooth. En liten "advarsel": Den mangler mye. Klart det er fordi det er en forholdsvis billig telefon... Men til sin pris, kan du vel ikke forvente særlig mer. De andre telefonene i klassen har IR, noe M55 dessverre ikke har. Noen ser på dette som en stor mangel, enkelte ikke. Det er litt opptil person til person. Hvor mye man har behov for det... Er enig, den er tøff! Nyskapende er den også. Har du sett den nye MC60? Egen tråd her på forumet nå. Ligner littegrann (utsendemessig). Ikke mye, men litt. Er det bare jeg som synes det? OFFTOPIC: Hvor storfota er du? Jeg har størrelse 48. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 En liten "advarsel": Den mangler mye. Hva mener du med 'mye' ? Bortsett fra IR og BT har jo M55 det meste av det dagens topp-mobiler har (unntatt Symbian-mobilene selvsagt). Den har f.eks endel ting som T610 mangler. M55 har skikkelig MMS med bilde, animasjon, text, lyd og slides. Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 str. 48 her også! man er ikkje kar før man bruker 48 i sko. takker for alle svar. Det med ir er ikkje så viktig for meg, d er mms-en og java som er viktig. tror eg bestiller telefonen i morra :smile: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 En liten "advarsel": Den mangler mye. Hva mener du med 'mye' ? Bortsett fra IR og BT har jo M55 det meste av det dagens topp-mobiler har (unntatt Symbian-mobilene selvsagt). Den har f.eks endel ting som T610 mangler. :oops: Fått litt feil-inntrykk av den da. Var på butikken å spurte, og de svarte at den ikke var helt up-to-date, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hehe, jeg forstår... Da er det nok heller betjeningen som ikke er helt up-to-date :wink: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hehe, jeg forstår... Da er det nok heller betjeningen som ikke er helt up-to-date :wink: Har opptil flere ganger fått feil-informasjon fra Spaceworld Kvadrat. Noen husker kanskje når jeg påsto at T68i har Java? :smile: Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 m55 er en flott telefon. bortsett fra at svar og legg på tastene kjennes litt løse men det tror jeg er noe siemens bevisst har lagt inn siden de er litt spisse hvis man trykker fra feil vinkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå