Slutsky Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei! Jeg trenger en ny skrue av denne typen (se midten av bildet ): Er det noen som vet hvilken skrue (hvis det brukes en standard type i slike avløp, da) dette er? Og hvor jeg evt. får kjøpt den... Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Røreggerforretning. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Hehe, bra sjangs for å dinne den der ja. Men du vet ikke hvilken skrue det er? Tenkte gjerne jeg kunne finne den på clas ohlson, biltema, jernia etc. hvis det er en standardskrue. Hadde liksom passet litt bedre. Hvis ikke er det bare å komme seg til en røreggerforretning, ja.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bildet sier lite om skrutype (gjengestigning, diameter, lengde etc etc). Men siden den er i et avløp er den garantert syrefast (som er dyre skruer). Skru den ut og ta med deg til en god skrueforretning eller en standard rørlegger/baderomsutstyrbutikk. Jeg har benyttet andre jernvarebutikker en Clas/Biltema når det gjelder uodde dimensjoner. Og ikke blitt skuffet, hverken over utvalg, service eller pris. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) det er en 6x50mm. syrefast det er standard på de fleste vannlåser. de har slike på Proffparter. på rørleggerbutikken må du regne med å måtte kjøpe helt ny vannlås Endret 13. desember 2010 av KapteinKnert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå