Datafriken Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 vet ikke om jeg postet riktig Jeg har hatt vondt i hue i nå snart 4 dager sammen med tett nese og vondt i halsen og jeg hoster. Noen som har en vidunderkur for mine plager? MVH Syke-meg Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Litt kjærlig omsorg fra mor er vel tingen her? Legg deg under dyna, og bli vartet opp med grønnsaksuppe og varm kakao. Du kan også skaffe en sånn liten bjelle slik at hun kommer opp hver gang du plinger i den. 2 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ta på deg klær og ta deg en tur i det friske været ute. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 En stor take away-pizza og halvannen liter cola er bankers hvis hodepinen er self-inflicted. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tom & Jerry-kjeks og cola. Suppler gjerne med en boks C-max. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Tom & Jerry-kjeks og cola. Suppler gjerne med en boks C-max. - kjeks + pizza Du kan ogsaa helle paa med solhatt-tinktur som du faar paa apoteket. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Min erfaring er at nesespray (eks. Otrivin) funker utmerket mot tett nese. Paracet eller Ibux funker mot vondt i hodet. Hostesaft mot hosten (Utrolig men sant ). Hater hodepine og nesespray selv, ser ingen grunn til å akseptere slikt når jeg kan slippe! Vondt i halsen har jeg desverre ingen tips mot! Noen mener visst at det skal hjelpe å ta en spiseskje eddik.. men det høres mer motbydelig ut enn det er verdt. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skal man ha hostesaft som fungerer må man til legen. Cosylan er det eneste jeg har vært borti som faktisk hjelper. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skal man ha hostesaft som fungerer må man til legen. Cosylan er det eneste jeg har vært borti som faktisk hjelper. Ja, det samme er min erfaring. Men det kan være verdt det (og en slik flaske har man gjerne lenge). Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Virker jo som en bihulebetennelse. Jeg ville ha anbefalt FenuMax. Funker på meg i løpet av en dag. EDIT: Med tanke på at det er 3 dager siden du postet så håper jeg jo at du er på bedringens vei Endret 16. desember 2010 av oslo72 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Når jeg får vondt i halsen pleier jeg å drikke kopp etter kopp med VARM solbærtoddy. Det hjelper veldig på halsplagene! Endret 16. desember 2010 av Warz Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 vet ikke om jeg postet riktig Jeg har hatt vondt i hue i nå snart 4 dager sammen med tett nese og vondt i halsen og jeg hoster. Noen som har en vidunderkur for mine plager? MVH Syke-meg Jeg har slitet med det samme i snart en uke. Til å begynne med var det ingenting som hjalp mot smertene, så jeg måtte lide meg gjennom et par dager med intense halssmerter. På apoteket ble jeg anbefalt noen drops som jeg tror het Tribol. Jeg kjøpte den sterkeste varianten av disse dropsene, og de ga litt resultater. Den eneste ulempen er at dropsene smaker litt vondt, men dette gir man blaffen i når det svir som mest i halsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå