Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva kurerer hodepine tett nese og vondt i halsen

Datafriken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at nesespray (eks. Otrivin) funker utmerket mot tett nese. Paracet eller Ibux funker mot vondt i hodet. Hostesaft mot hosten (Utrolig men sant :p).

Hater hodepine og nesespray selv, ser ingen grunn til å akseptere slikt når jeg kan slippe! Vondt i halsen har jeg desverre ingen tips mot! Noen mener visst at det skal hjelpe å ta en spiseskje eddik.. men det høres mer motbydelig ut enn det er verdt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

vet ikke om jeg postet riktig

Jeg har hatt vondt i hue i nå snart 4 dager sammen med tett nese og vondt i halsen

og jeg hoster.

Noen som har en vidunderkur for mine plager?

MVH

Syke-meg

Jeg har slitet med det samme i snart en uke. Til å begynne med var det ingenting som hjalp mot smertene, så jeg måtte lide meg gjennom et par dager med intense halssmerter.

På apoteket ble jeg anbefalt noen drops som jeg tror het Tribol. Jeg kjøpte den sterkeste varianten av disse dropsene, og de ga litt resultater. Den eneste ulempen er at dropsene smaker litt vondt, men dette gir man blaffen i når det svir som mest i halsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...