Jan I Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei Er ute etter en ny stasjonær pc ,pris helst under 5000,- inkl. windows Skal brukes til bildebehandling og kansje litt film Spiller nesten ikke i det hele. Har stort sett det andre som trengs så det er kun kasse m. innhold jeg trenger. er f.eks dette et bra tilbud? Fujitsu pc fra dustin Jan I Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 den pc-en som du nevner er bra for dine formål/behov. siden du ikke skal spille tunge spill, trenger ikke du de beste komponentene. du kan eventuelt kike på denne: komplett pc denne pceen er fra komplett og er veldig god også. du kan trykke på "konfigurer selv" og du kan velge bedre komponenter om du vil. eventuelt kan du ta bort mus og tastatur og andre ting du ikke trenger. men for all del, velg 4 gb ram. kanskje blir den billigere... uansett begge pc-ene egner seg godt til dine behov... Lenke til kommentar
Jan I Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 den pc-en som du nevner er bra for dine formål/behov. siden du ikke skal spille tunge spill, trenger ikke du de beste komponentene. du kan eventuelt kike på denne: komplett pc denne pceen er fra komplett og er veldig god også. du kan trykke på "konfigurer selv" og du kan velge bedre komponenter om du vil. eventuelt kan du ta bort mus og tastatur og andre ting du ikke trenger. men for all del, velg 4 gb ram. kanskje blir den billigere... uansett begge pc-ene egner seg godt til dine behov... Takker for svar elscorpio Bestilte den PCen fra komplett,men tok en 500W strømforsyning, 4G ram samt minnekortleser for å ha i fronten. Litt over den prisen jeg hadde oppgitt,men håper den er ok til mitt bruk Håper at den er litt framtidsrettet slik at en kan oppgradere etterhvert?? Mvh Jan I Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) den pc-en som du nevner er bra for dine formål/behov. siden du ikke skal spille tunge spill, trenger ikke du de beste komponentene. du kan eventuelt kike på denne: komplett pc denne pceen er fra komplett og er veldig god også. du kan trykke på "konfigurer selv" og du kan velge bedre komponenter om du vil. eventuelt kan du ta bort mus og tastatur og andre ting du ikke trenger. men for all del, velg 4 gb ram. kanskje blir den billigere... uansett begge pc-ene egner seg godt til dine behov... Takker for svar elscorpio Bestilte den PCen fra komplett,men tok en 500W strømforsyning, 4G ram samt minnekortleser for å ha i fronten. Litt over den prisen jeg hadde oppgitt,men håper den er ok til mitt bruk Håper at den er litt framtidsrettet slik at en kan oppgradere etterhvert?? Mvh Jan I joda... bare hyggelig. bra du tok litt større strømforsyning. det er smart å ha dem overdimensjonert, slik at lvetiden øker betraktelig. siden du ikke skal spille noe tunge spill, vil jeg si at denne pc-en er fremtidsrettet for deg. du har jo en kanonpc som vil funke utmerket for dine behov seff kan du spille spill også! ikke på max settings men det skal ikke være noe i veien for at du prøver deg en dag.. pc-en din klarer det også! Endret 14. desember 2010 av elscorpio Lenke til kommentar
Jan I Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 den pc-en som du nevner er bra for dine formål/behov. siden du ikke skal spille tunge spill, trenger ikke du de beste komponentene. du kan eventuelt kike på denne: komplett pc denne pceen er fra komplett og er veldig god også. du kan trykke på "konfigurer selv" og du kan velge bedre komponenter om du vil. eventuelt kan du ta bort mus og tastatur og andre ting du ikke trenger. men for all del, velg 4 gb ram. kanskje blir den billigere... uansett begge pc-ene egner seg godt til dine behov... Takker for svar elscorpio Bestilte den PCen fra komplett,men tok en 500W strømforsyning, 4G ram samt minnekortleser for å ha i fronten. Litt over den prisen jeg hadde oppgitt,men håper den er ok til mitt bruk Håper at den er litt framtidsrettet slik at en kan oppgradere etterhvert?? Mvh Jan I joda... bare hyggelig. bra du tok litt større strømforsyning. det er smart å ha dem overdimensjonert, slik at lvetiden øker betraktelig. siden du ikke skal spille noe tunge spill, vil jeg si at denne pc-en er fremtidsrettet for deg. du har jo en kanonpc som vil funke utmerket for dine behov seff kan du spille spill også! ikke på max settings men det skal ikke være noe i veien for at du prøver deg en dag.. pc-en din klarer det også! Dette høres jo flott ut. Tenkte at hvis en skulle begynne med redigering av videoer, så er vel en gamer maskin å foretrekke eller?? Mvh Jan I Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 den pc-en som du nevner er bra for dine formål/behov. siden du ikke skal spille tunge spill, trenger ikke du de beste komponentene. du kan eventuelt kike på denne: komplett pc denne pceen er fra komplett og er veldig god også. du kan trykke på "konfigurer selv" og du kan velge bedre komponenter om du vil. eventuelt kan du ta bort mus og tastatur og andre ting du ikke trenger. men for all del, velg 4 gb ram. kanskje blir den billigere... uansett begge pc-ene egner seg godt til dine behov... Takker for svar elscorpio Bestilte den PCen fra komplett,men tok en 500W strømforsyning, 4G ram samt minnekortleser for å ha i fronten. Litt over den prisen jeg hadde oppgitt,men håper den er ok til mitt bruk Håper at den er litt framtidsrettet slik at en kan oppgradere etterhvert?? Mvh Jan I joda... bare hyggelig. bra du tok litt større strømforsyning. det er smart å ha dem overdimensjonert, slik at lvetiden øker betraktelig. siden du ikke skal spille noe tunge spill, vil jeg si at denne pc-en er fremtidsrettet for deg. du har jo en kanonpc som vil funke utmerket for dine behov seff kan du spille spill også! ikke på max settings men det skal ikke være noe i veien for at du prøver deg en dag.. pc-en din klarer det også! Dette høres jo flott ut. Tenkte at hvis en skulle begynne med redigering av videoer, så er vel en gamer maskin å foretrekke eller?? Mvh Jan I stemmer nok det.. videoredigering er også "tunge" programmer slik som nye spill idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå