bareanton Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Brukernavn: bareanton Deltagernivå: pingle Utstyr: Canon EOS 40D med Sigma 50mm f/1.4 Ekstra ufordring: Nei Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Så det be til at jeg slengte meg med. Nå blir det en utfordring å fullføre. Dagens bilde er i hvert fall i boks. Dag 1 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fin fint, men kanskje hatt kamera andre veien føler jeg Føler himmelen helt øverst i bildet ble litt "daff". For antar at det var det du ville ha med at himmelen hadde slik farge hele veien opp. Siden jeg ikke så bildet igjennom kamera der og da er det ikke sikkert det hadde funka. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 For en som bare slenger seg med, er det en god start. Er kanskje litt enig med khs, at himmelen blir litt daff paa toppen. 1:1 format kunne kanskje gjört seg. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Hvis dere vil ha det i landskapsformat så skal dere få det. Hvis alt går etter planen så tar jeg en tur til samme lokasjon rett etter jobb i dag. Det forutsetter at jeg klarer komme meg ut fra jobb rundt i tretiden og hvis alt klaffer kan jeg være på akkurat samme plass cirka fem minutt før jeg tok gårsdagens bilde. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Flott refleksjon av himmelen på vannet. Litt usikker på himmelen og formatet som har vært nevnt før, men samtidig så liker jeg overgangen varm/kald Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Pent bilde. Jeg likte at det øverste var med. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Underkjølt regn og litt for mye å gjøre på jobb satte en stopper for mine planer i dag. Får se om det passer en annen dag i løpet av uka. Ikke gidder jeg å ta meg en spasertur i kveld heller på grunn av islaget som dekker det meste. Dermed ble det heller et bilde av noe kaldt å drikke. Dag 2 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Spennende! og god kvalitet som vanlig Hvordan gjennomførte du dette, med tanke på lyssetting og bakgrunn? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Spennende! og god kvalitet som vanlig Hvordan gjennomførte du dette, med tanke på lyssetting og bakgrunn? Takk takk. Svart glassplate, mørk bakgrunn (møbel), lys fra høyre (en ikea lampe) og svart plastmappe for å retningsbesteme lyset slik at det kun lyste opp glasset og ikke bakgrunnen. Etterbehandling i DPP var å velge monochrome og blå filtereffekt. Jeg liker å holde det enkelt og ikke overkomplisere. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Smakfullt,fikk lyst på en veldig iskald øl nå selv om bildet skriker "imsdal" Endret 14. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, så var det et bilde i landskapsformat fra samme lokasjon som på mandag. Det var ikke de samme skyene i dag. Skyene lå mye høyere og dermed måtte jeg vente lengre før de lyser opp i fantastiske farger. I og med de høye skyene så blir både himmelen og landskapet mørkere, men himmelen ble pen den! Dag 3 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dagens ble riktig så lekker. Den hadde gjort seg på veggen. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Herlige farger på dagens bilde ja! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Kan jo ikke ha en fest uten litt lego. Kan vel heller ikke bruke f/1.4 objektiv uten å bruke det på f/1.4. Sist men ikke minst så bør det jo være med litt lys ute av fokus. Så i dag fikset jeg det. Dag 4 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 bokehtrollmannen er tilbake! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan gjorde du dette bildet? Må nesten komme med litt "Behind the scenes" Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Dette gikk ikke etter planen. Jeg hadde håpet jeg fikk litt tid hver dag i helgen til å fotografere, men slik ble det ikke. Med andre ord så kommer det ikke noen bilder fra de tre siste dagene og jeg må innse at jeg ikke klarte utfordringen. For prøve igjen ved neste anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå