Josæjo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg skal formatere c: som windows`et ligger på men win-xp cd`en vil ikke boote når jeg slår på maskinen og jeg kan ikke formatere hvis jeg begynner i windows siden da står det at jeg ikke kan formatere siden det er filer som er trengte av windows der... Lurer på om jeg kan ha skrudd av bootin i bios siden cd`en ikke booter når jeg slår på maskinen... Før så har det virket men ikke nå... Takker for alle svar Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kanskje du har brent ei WinXP plate og ikke fått med booten? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Kanskje du har brent ei WinXP plate og ikke fått med booten? Nei er original xp-pro EDIT: Har prøvd original xp-home og... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde du satt biosen til boot fist CDROM og HDD etterpå? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 hadde du satt biosen til boot fist CDROM og HDD etterpå? Hva skal jeg ha på først? cd-rom sikkert men lurer bare... Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 NÅ virker det, takker for all hjelp, har lagt inn xp pro og alt funker (DIGG) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå