Will-i-am Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hei... Er på utkikk etter studio blitz, mens så oppdaget jeg på mit 550D at jeg ikke kan koble til eksterne blitzer... Så derfor lurer jeg på om det finnes en løsning som løser mit problem? Eller går det rett og slett ikke......... BTW, er det noen som kan anbefale noen studio blitzer. Helst så bilig som mulig.... Takk på forhånd... Ps God Jul :xmas: Endret 13. desember 2010 av Will-i-am Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Du kan fint bruke manuelle studioblitser - de trigges av blitslyset fra 550D. Sjekk Kaffebrus for de billigste studioblitsene. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg har denne: Elinchrom D-Lite 4 it - To Go Set Dette og de andre "D-lite It" settene til Elinchrom styres trådløst av en enhet som kobles i blitzskoen, du trenger med andre ord ingen sync-kontakt. Jeg har ingen erfaring med andre studiolamper, men dette har fungert veldig greit for meg. Enkelt og greit å sette opp og konfigurere. Ellers kan du få tak i adaptere til å sette i blitzskoen for å ta ut synksignalet. Slikt finnes billig på Ebay. Endret 13. desember 2010 av BarneyGumble Lenke til kommentar
andreash Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg bruker Elinchrom Skyport trigger sammen med mine Lastolite studioblitzer, det går så det griner det. Avfyres gjennom blitzskoen på kameraet, funger som nevnt over på din også. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå