tommen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Heihei Jeg poster her fordi jeg ønsker å finne et nytt Online spill som jeg kan spille. Fra før har jeg prøvd: Anarchy Online (ikke så veldig spennede) Knights Online (gratis og sucky) Guildwars (Ganske OK men begynner å dra på årene) WOW (For barn, spillte kun en dag) Age of Conan (Hadde account men gav opp etter 2-3 mnd) Eve Online (Spillet jeg har spillt de siste årene) Saken er den at jeg har fått med dama på å spille Eve og dette gjør ting veldig enkelt i heimen. Vi digger begge Eve men Eve begynner å dummes ned samt at det regjeres av botter og RMT folk. Jeg er i midten av 30'åra og dama er midten av 20'åra så vi er godt "voksne". Så det jeg ser etter er et komplex spill, Sci-Fi er bra, og det kan gjerne koste litt... Det må også være mulig å være en "casual player" og ikke fulltids ansatt. Forslag? Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Se opp for Rift: Planes of Telara, virker som ett skikkelig bra MMORPG. - Koster desverre penger - AAA budsjett (ca. 300millioner norske kroner eller mer) - Ny generasjon av MMORPG - Kommer ut i slutten av mars +/- 2011 Endret 13. desember 2010 av Synpanic Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Skader ikke å prøve Everquest 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Egentlig litt vanskelig å finne spill med dine kriterier. Det jeg har HØRT er at Perpetuum er en robot versjon av Eve. Personlig har jeg ikke prøvd det, så jeg skal ikke uttale meg. Ellers støtter jeg meg til Everquest 2, om du er ute etter en rollespill opplevelse, uten alle barna som henger og slenger på nakken din. Du vil nok neppe være med å dra gjennomsnittsalderen i Everquest 2 opp betraktelig, og folk der er både hjelpsomme og "seriøse". Så går det ann å kose seg med Everquest 2 i korte perioder, siden det finnes tonnevis med singleplayer eller gruppe content (Høres ut som du ikke vil raide). Du kan iallefall squeeze mange timer ut av det. Det finnes jo også i gratisversjon, men mange restriksjoner om du bare vil sjekke det ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Vil anbefale at du gir Darkfall Online en sjanse. Spillet har sine trøbler, og akkurat nå så er det fravær av populasjon som er det største problemet. Det er et sandkassespill og er 'helt fritt' for levler, men basert på skills (du blir bedre i det du velger å bruke), så du må likevel grinde til en viss grad, men det må du uansett for å få utstyr og ressurser. Full loot og fri pvp (utenfor et par småbyer for relativt nye spillere/små klaner/idioter). Ødelegg byer, ta over byer, styr skip og krigsmaskiner. Det som også ødelegger litt er tidligere duping, så et par spillere sitter på ubegrenset ressurser, mer eller mindre og maksa karakterer, men jevnt over så er det ikke vanskelig å ta igjen. Stakkars grekere trenger vår støtte . Ellers så kan du gi Mortal Online en sjanse, er noe lignende Darkfall Online, men kan ikke uttale meg her. Perpetuum Online ser ganske artig ut, men har ikke prøvd det. Eksamen og skit kommer først. Om det er lenge siden du har spilt Age of Conan, så ser det ut som spillet faktisk har innhold nok, men selv har jeg ikke spilt det siden et par mnd etter utgivelse. Noen fler, som ser ut som relativt kjipe: Star Trek Online Fallen Earth Aion Lego Universe Global Agenda Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du kan prøve å skjekke ut Global Agenda, har ikke spilt det så mye selv, men har hørt at det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå