Mai Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Heisann. Jeg trenger litt hjelp ettersom jeg er ikke et geni med mobil. Her er greia. Jeg har en sony ericsson w508. Og frem til noe dager siden så kunne jeg overføre bildene mine fra mobilen til pc'en ved bruk av kabelen jeg fikk med. Men tingen er at nå for tiden så når jeg skal gjøre den vanlgie rutinen ved å gå inn på min dtamaskin og trykke på mobil bildet og klikke "kopier bilder" så får jeg opp "fant ingen bilder eller video". Det har ikke skjedd ofte men noen ganger. Btw alle bildene mine blir lagret på minnekort så det skal funke i praksis. Jeg har også prøvd masselagring men det skjer ikke noe. Er det flere som har hatt erfaring med dette? eventuelt vet hvordan jeg kan få overført bildene uten å måtte betale for det? Endret 11. januar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ta ut minnekortet fra mobilen og sett det inn igjen. Det kan være at det ikke sitter helt som det skal hvis telefonen har fått en kakk. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Har prøvd det også, desverre ingen resultater:/ Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Klikk på denne linken: Sony Ericsson PC Suite. Nederst på den siden kan du velge språk for denne programvaren. Når du har gjort det, last det ned på PC'n, følg instruksjonene under installasjonen. Deretter starter du opp programmet (FØR DU KOBLER TIL TELEFONEN), når programmet er startet, kobler du til telefonen og velger "Telefonmodus" på telefonen. Når PCn din har funnet de riktige driverene etter en liten stund kommer det opp i PC Suite at din telefon er koblet til. Så velger du Filoverføring (Mener det er det det heter). Og her kan du enkelt laste over fra minnekortet til den mappen du selv velger på PCn. Eksakt link til din telefon: Link Lenke til kommentar
Mai Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 jeg har innstalert pc suite da jeg fikk mobilen. Men ser ingen filoverføring på den... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 jeg har innstalert pc suite da jeg fikk mobilen. Men ser ingen filoverføring på den... Kan være mulig at det evt. har kommet ut en ny versjon siden du fikk mobilen. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 hmmm vel da kan jeg prøve å laste ned den du gav link til. Men synes bare det er så rart at den funket helt til noen uker siden=S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå