cubeez Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Hei, noen her som har efaring med skonorge.org? Fant noen fine sko der, og ser det er 58% rabatt på disse sidene(er ikke derfor jeg skal kjøpe skoene nei). Eller, noen som vet av noen trygge nettbutikker som selger disse skoene: http://www.skonorge.org/lacoste-sko/lacoste-menn-joggesko/lacoste-joggesko-menn-1-sort-gr Hadde Lacoste med borrelås for noen år siden, der kvaliteten var god og jeg likte selve skoene. Hjelp! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Sida er dårlig laget, og all tekst ser ut som om den kommer rett ut av Google Translate. Jeg ville styrt unna. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 LV-sko nedsatt 58%... Det burdte ringe noen bjeller LV selges vel kun gjennom egene forhandlere viss jeg husker rett. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg ble fysisk dårlig av skoene på den siden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Haha, det var seriøst et av de mest harry parene med sko jeg noen gang har sett. Uansett, siden selger obv fakes. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis du bestiller dem får du nok skoa, men at dem er ekte tviler jeg på. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for gode svar, folkens Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 asdf123 Den siden var helt lol, når teksten i sidebaren var lenger enn en linje overlappet den teksten på linjen under. men fordi alle elementene er solgt på en Delivery Duty Skyldig basis, dermed noen land kan pålegge importtoll på leveranser. wat. Jeg tror ikke du får falske sko engang om du kjøper noe herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå