Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

klarer ikke å tegne flerlinje skjema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis vi går ut fra at tilf. kommer fra venstre, må du ha 4 leder ned til bryter, og toleder videre fra bryteren til stikket

fra boks 1 til boks 2 trenger du 4 ledere

fra boks 2 til lampe trenger du 2 ledere

fra boks 2 til boks 3 trenger du 3 ledere

fra boks 3 til lampe trenger du 2 ledere

og fra boks 3 til stikk trenger du 2 ledere

Lenke til kommentar

hvis vi går ut fra at tilf. kommer fra venstre, må du ha 4 leder ned til bryter, og toleder videre fra bryteren til stikket

fra boks 1 til boks 2 trenger du 4 ledere

fra boks 2 til lampe trenger du 2 ledere

fra boks 2 til boks 3 trenger du 3 ledere

fra boks 3 til lampe trenger du 2 ledere

og fra boks 3 til stikk trenger du 2 ledere

Har du noen tips til meg om hvordan jeg kan bli bedre på å tegne flerlinje?

Tror jeg har klart å tegne den nå, men er jævlig usikker.

Lenke til kommentar

ta for deg fungsjonene i hodet, 1 etter 1 og tenk hvor mange ledere du trenger til hver fungsjon, til slutt ser du ann om du kan "bruke samme leder 2 ganger"

legg ut skjemaet du har tegnet så kan jeg gi tilbakemelding på om det stemmer, grunnen til at jeg ikke tegnet det for deg er at jeg tror du lærer bedre ved å gjøre det selv.

Lenke til kommentar

ta for deg fungsjonene i hodet, 1 etter 1 og tenk hvor mange ledere du trenger til hver fungsjon, til slutt ser du ann om du kan "bruke samme leder 2 ganger"

legg ut skjemaet du har tegnet så kan jeg gi tilbakemelding på om det stemmer, grunnen til at jeg ikke tegnet det for deg er at jeg tror du lærer bedre ved å gjøre det selv.

Får dessverre ikke lagt det ut her pga at jeg ikke kan ta bilde, men ellers takk for hjelp :-)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg holdt på med dette, husker ikke hvordan man tegner stikk og og den bryteren, men har tegnet fungsjonen og regner med at du skjønner hva jeg skal frem til. har droppet jordingen, da den bør være ganske selvskreven. hadde bare noen snåle farger men håper du ser forskjell, har angitt hvilken farge de forskjellige lederene bør hapost-88026-0-08337900-1292278789_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...