Kalle Klon Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har nettopp kjøpt et Connect3d Radeon 9700 pro Men etter litt testing viser det seg at pc'en er veldig ustabil Når jeg driver med vanlige ting i windows restarter den, og det kommer en feil melding i oppstart. Jeg har prøvd og formatere uten hjelp. Har installert nyeste catalyst driverne, men uten hjelp. Er det mer en disse driverne man må installere?? eller Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 det kan rett og slett være ett varmeproblem, har du vifter i kabinettet. har du prøvd å ta av sidedekslet og eventuelt sette en stor bordvifte til å blåse inn. Radeon 9700Pro har også en egen strøm plugg til kjøleren som må kobles inn, men jeg regner med at du har gjort det. Er ingen ekspert, men det kan være en mulig løsning. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Heisann, Hadde selv store problemer under spilling(spesielt CS) med mitt nye Sapphire Radeon 9700(nonpro) kort. Men nå ser det ut til at maskinen endelig ser ut til å godta gfx-kortet mitt. Det jeg gjorde, var først å innstallere det nyeste Catalyst-driverne(3.5 - last ned fra ati.com). Deretter gikk jeg inn og endre på Smartgart innstillingene i ATI sitt kontrollpanel. Der satte jeg AGP speeden ned fra 8x til 4x og satte "fastwrite" til disabled. Jeg har i tillegg endret på AGP-volten i bios, om det har noe å si vet jeg ikke, men jeg fikk et par tips på et annet forum om at jeg brude teste det ut. Desse tipsene ser ut til å virke for mitt oppsett(se signatur), men det skal ikke være noe i veien for at det skal kunne fungere for deg også. Mvh Dacourt Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hvilken volt har du? jeg har også problemer med radeon i cs. jeg ønsker ikke å skru av 8x eller fast write for de skal jo være støttet; hvis de ikke er det så driver ati med ren svindel.... det var en catalyst versjon som virket feilfritt, men nå klikker pcen igjen og jeg husker ikke hvilken versjon som funka.D: Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hvilken volt har du? jeg har også problemer med radeon i cs. jeg ønsker ikke å skru av 8x eller fast write for de skal jo være støttet; hvis de ikke er det så driver ati med ren svindel.... det var en catalyst versjon som virket feilfritt, men nå klikker pcen igjen og jeg husker ikke hvilken versjon som funka.D: Jeg kjører 1.7 på AGP volten. Jeg skal hjem å teste om jeg kan kjøre 8x med 3.5 driveren senere i dag. Etter at jeg innstallerte driveren så satte jeg ned farten med en gang, så jeg har ikke bevis for at det faktisk ikke funker med 8x. mvh dacourt Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 kjører 1.6V nå, skal teste cs snart..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå