olear Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det ingen som sjekker settings lenger Har nevnt dette maaange ganger før: Options=>Compatibility BTW: Slike spørsmål passer bedre i kafeen. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 X.org 7.0.0 med Gnome 2.12. 5400274[/snapback] Kult wallpaper det der! Hvor har du fått det fra, gamle ørn? 5407595[/snapback] Du finner den på Deviantart under navnet "Waiting for the sun again" skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Jobbstasjon edit: og Hjemmestasjonen Endret 10. januar 2006 av Lassie Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Openbox+Rox på skolen Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Får ta ett skjermdump jeg også da.... Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Håh.. Mektig bilde! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er ikke all verdens som har forandret seg egentlig, xorg 6.8.2, evilwm, aterm, zsh, xwlans, xbattbar, ny bg(dette har vel forandret seg. ) Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Arch+Openbox+Rox+en masse crap (warez, :o) http://www.auduns.no/current.png Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ok, jeg fikk en 19" av en kompis her om dagen, som jeg koblet til i dag. Så da var det bare å smelle inn nyeste ATI-driverne for full Xinerama-støtte, og resultatet kan skues på disse to screenshotene. Det som er virkelig morsomt er imidlertid å kjøre VMWare Player i fullskjerm på den ene skjermen, men det har jeg ikke tatt screenshot av enda Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hva er det filmprog greiene du har EJH som viser programoversikt Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hvordan mekker dere custom skrivebord i Linux? Jeg bruker DSL/Damn Small Linux (debian basert) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 syklitengutt: OnTV http://johan.svedberg.com/projects/coding/ontv/ ligger i pakkesystemet i Ubuntu i hvert fall. XtrubioR: hva mener du? Alt jeg har gjort er vel egentlig å endre skrivebordsbakgrunnen min Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Måtte installere Konqueror sist uke, tenkte at jeg like godt kunne kjøre KDE en liten stund, kanskje jeg likte den bedre denne gangen Er faktisk veldig imponert over ytelsen, der har de kommet langt med de siste utgivelsene. Dessverre er fremdeles KDE litt buggy, noe som gjør at jeg savner Fluxbox mer og mer. Uansett legger med screenshot ... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er faktisk veldig imponert over ytelsen, der har de kommet langt med de siste utgivelsene. Hvordan er det iforhold til GNOME? Fikk avsky for bloat-KDE sist gang jeg brukte det, men kanskje jeg burde teste det igjen. Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg synes KDE (3.5) er raskere en GNOME. Min gamle Celeron 400mhz sliter i GNOME, men KDE går faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tester ut Crossover office. IE kan være kjekt å ha når du utvikler nettsider olear: Lyst til å fortelle hvilke ikon, themes du bruker på kde? En bitteliten guide til hvordan installere de kunne vært greit. Jeg har ingen aning Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tester ut Crossover office. IE kan være kjekt å ha når du utvikler nettsider olear: Lyst til å fortelle hvilke ikon, themes du bruker på kde? En bitteliten guide til hvordan installere de kunne vært greit. Jeg har ingen aning Trenger ikke Crossover til IE, holder med WINE Bruker følgende i KDE: Style: Lipstick Window Decoration: Crystal Color: Tiblit-FadedRoyalty Icon: Vista-Inspirate Background: PureGrass KDM: LightedGrass Alt hentet fra http://kde-look.org Når det gjelder installering så laster jeg bare ned kildekoden og lager en pakke. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tester ut Crossover office. IE kan være kjekt å ha når du utvikler nettsider olear: Lyst til å fortelle hvilke ikon, themes du bruker på kde? En bitteliten guide til hvordan installere de kunne vært greit. Jeg har ingen aning 5450844[/snapback] IEs 4 Linux er IMO den beste og letteste måten å installere IE i linux. Kjører bare et enkelt shellscript, så tar den seg av resten for deg, uten at du må betale for Crossover, wine gjør jobben mer enn godt nok. Selv har jeg IE5, IE5.5 og IE6 installert på maskinen nu. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 oioioi http://shitvaldres.com/current.png Meget standar ubuntu desktop Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 oioioi http://shitvaldres.com/current.png Meget standar ubuntu desktop 5456215[/snapback] Standard uoppdatert ubuntu desktop, that is. Ser det røde ikonet i hjørnet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå