Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg fikk en 19" av en kompis her om dagen, som jeg koblet til i dag. Så da var det bare å smelle inn nyeste ATI-driverne for full Xinerama-støtte, og resultatet kan skues på disse to screenshotene. Det som er virkelig morsomt er imidlertid å kjøre VMWare Player i fullskjerm på den ene skjermen, men det har jeg ikke tatt screenshot av enda :)

 

aao.thumb.png aap.thumb.png

Lenke til kommentar

Måtte installere Konqueror sist uke, tenkte at jeg like godt kunne kjøre KDE en liten stund, kanskje jeg likte den bedre denne gangen :)

 

Er faktisk veldig imponert over ytelsen, der har de kommet langt med de siste utgivelsene. Dessverre er fremdeles KDE litt buggy, noe som gjør at jeg savner Fluxbox mer og mer.

 

Uansett legger med screenshot ...

 

kde35_thumb.png

Lenke til kommentar
Tester ut Crossover office. IE kan være kjekt å ha når du utvikler nettsider :)

 

olear: Lyst til å fortelle hvilke ikon, themes du bruker på kde? En bitteliten guide til hvordan installere de kunne vært greit. Jeg har ingen aning  :roll:

Trenger ikke Crossover til IE, holder med WINE ;)

 

Bruker følgende i KDE:

Style: Lipstick

Window Decoration: Crystal

Color: Tiblit-FadedRoyalty

Icon: Vista-Inspirate

Background: PureGrass

KDM: LightedGrass

 

Alt hentet fra http://kde-look.org

 

Når det gjelder installering så laster jeg bare ned kildekoden og lager en pakke.

Lenke til kommentar
Tester ut Crossover office. IE kan være kjekt å ha når du utvikler nettsider :)

 

olear: Lyst til å fortelle hvilke ikon, themes du bruker på kde? En bitteliten guide til hvordan installere de kunne vært greit. Jeg har ingen aning  :roll:

5450844[/snapback]

 

IEs 4 Linux er IMO den beste og letteste måten å installere IE i linux. Kjører bare et enkelt shellscript, så tar den seg av resten for deg, uten at du må betale for Crossover, wine gjør jobben mer enn godt nok. :)

 

Selv har jeg IE5, IE5.5 og IE6 installert på maskinen nu. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...