Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Du kan begynne med å bytte ut linken til itavisen med f eks osnews.com :p

5040290[/snapback]

Nei! ITavisen er jo så bra!

ITavisen sin tankegang:

- Bla gjennom Slashdot og Digi

- Finne ein artikkel (PS: Artikkelen må vere interessant for dei som jobbar i ITavisen)

- Skrive av artikkelen, men kutte vekk mykje av det vesentlege

- Dersom kildeartikkelen er norsk, legge til skrivefeil

- Dersom kildeartikkelen er engelsk, lag ein forferdeleg dårleg oversetjing (slik at lesar må lese kildeartikkelen for å forstå det som faktisk er meint)

- Ikkje lese korrektur på artikkel før publisering, veldig viktig

- For all del ikkje rette på skrivefeil etter publisering, sjølv om skrivefeilen gir artikkelen ein totalt anna meining

5040379[/snapback]

Ja, der har du itavisen i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såh, nå har jeg fulgt med på denne tråden i månedsvis, men aldri somla meg til å laste opp noe screenshot.

Tenkte at jeg burde gjøre det nå med helt nyinstallert Slackware 10.2 på laptopen

Screenshot

Slackware 10.2 på Linux 2.6.13.4 kernel på en Dell Latitude D600 laptop med Kismet og GPSdrive.

Edit:

Btw, kommer sikkert til å gjøre den mer fancy etterhvert, men ikke sånne batterihungrige desklets, uff :p

Endret av Wraith
Lenke til kommentar

Idlerpg: Litt tøft, men det blir vel omtrent like "nyttig" som å se hvor lang strekning musa di har lagt bak seg...

EDIT: La ved et skjermdump. Prøvde med gdesklets, men den bruker jo mye minne(?) Dessuten fikk jeg den ikke til å starte opp automagisk ved oppstart uten anstrengelse :p.

post-5309-1130515075_thumb.png

Endret av meastp
Lenke til kommentar

[OT]

Jeg er 100% fersk på linux, gikk til helvete med første installasjon, men prøvde igjen. Hvis du følger noen guilder (og den som følger med OSet) slavisk så får du ting til, Jeg trives med det til nå :D ..

[/OT]

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...