GNUfan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Her har vi min nye oppdaterte desktopp. Like it or not, jeg er en litt mørk person Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Endelig fikk jeg fiksa et skjermskudd fra min nye gentoo installasjon m/fluxbox og sexy borderless aterm's Det kommer ikke fram på bildet, men fluxbox har også gjennomsiktige menyer. [/img] Lenke til kommentar
chop Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 deilig bakgrunn.. =) Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Endelig fikk jeg fiksa et skjermskudd fra min nye gentoo installasjon m/fluxbox og sexy borderless aterm's Det kommer ikke fram på bildet, men fluxbox har også gjennomsiktige menyer.Hvordan fikk du den borderless-greia? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 lag ei apps fil i .fluxbox skriv [app] (aterm) [Deco] {NONE} [end] Så funker det... Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 (Se denne tråden) Den eneste måten jeg fant var å bruke cvs-versjonen av fluxbox (ikke at jeg har noe imot fluxbox ). Men en hver windowmanager som støtter "ingen-dekorasjoner" skal få dette til å funke. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvordan får du slå flyttet/plassert slike vinduer ? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 (Se denne tråden) alt+venstremus = flytte, alt+høyremus = forandre størrelse Lenke til kommentar
alive Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvordan får du slå flyttet/plassert slike vinduer ? Enlightenment har støttet borderless/kantfrie vinduer i "alle" år Den vanlige måten å flytte vinduer på (iallefall Enlightenment, KDE og GNOME) er å holde Alt nede og presse selectmusetasten (som oftest den venstre) og dra vinduet med musa. ah, Cronius var litt for kjapp Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Gjorde det hele litt lysere, med OS X skin til fluxbox og ny bakgrunn, denne gangen i et særdeles stort png-bilde (1,4mb). Edit: nå også som jpg Lenke til kommentar
dvj Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 https://dagur.com:80/~dagur/fluxbox-dvj2.png[/img] Lenke til kommentar
voktern Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 http://home.no.net/lickern/web/newdesk.png Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
moesen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 http://www.home.no/gig/div/skjermskudd.jpgNice menu. Hvordan får du til slik? Den blå-transparente menyen din.. *vil ha* Heh :wink: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Fluxbox-betaen støtter transparent menus. Da er det bare å velge rett theme (som han får poste selv) 8) Lenke til kommentar
dvj Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 zZzZz: hvordan fikk du gjennomsiktig gkrellm? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 zZzZz: hvordan fikk du gjennomsiktig gkrellm? Jeg har også transparent gkrellm... Uansett, skinnet heter 'invisible'. /me har forresten fått mekka Artwiz-fonter på gkrellmen sin. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 http://www.home.no/gig/div/skjermskudd.jpgNice menu. Hvordan får du til slik? Den blå-transparente menyen din.. *vil ha* Heh :wink:Under Fluxbox Menu, så er det noe som heter "Menu Alpha". Normalt står den på 255, og da er den ikke gjennomsiktig i det hele tatt. 0 = helt transparent. Themet er noe som heter BlueFlux (eller.no sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå