Jorek Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei. Kan jeg bare skyte inn et spørmål som er litt relevant i denne tråden? Jeg ser at mange mekker kule desktops med adesklets. Jeg har prøvd det litt, men når jeg skal started deskletsa, så kommer det opp: Do you want to (r)egister this desklet or to (t)est it? Bare lurer på, hva vil det si å registrere en desklet? Koster det penger? Kanskje litt off topic, men jeg synes det ikke var så vits med å lage en ny tråd bare for et så lite spm:P Lenke til kommentar
whoi Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dette er KDE 3.4.1 på Gentoo, med amaroK kjørende. Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg ser at mange mekker kule desktops med adesklets.Jeg har prøvd det litt, men når jeg skal started deskletsa, så kommer det opp: Do you want to (r)egister this desklet or to (t)est it? Bare lurer på, hva vil det si å registrere en desklet? Koster det penger? Hmm, har aldri vært borti noe sånt. Gjelder dette alle dekslets du prøver? Hva skjer når du velger register? Det kan jo hende at dette har noe med at du får et valg om du vil lagre innstillingene til den aktuelle desklets? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Japp, kommer når jeg prøver alle... Men det var som du sa, når jeg tok register, så kunne jeg starte dem med å skrive adesklets. Men et annet lite spm: Hva er koden for Oslo på weather.com? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hugs at du bør gå for SuperKaramba om du er i KDE, eller gDesklets om du er i GNOME. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Bruker Fluxbox. Då så Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei. Kan jeg bare skyte inn et spørmål som er litt relevant i denne tråden?Jeg ser at mange mekker kule desktops med adesklets. Jeg har prøvd det litt, men når jeg skal started deskletsa, så kommer det opp: Do you want to (r)egister this desklet or to (t)est it? Bare lurer på, hva vil det si å registrere en desklet? Koster det penger? Kanskje litt off topic, men jeg synes det ikke var så vits med å lage en ny tråd bare for et så lite spm:P Frå dokumentasjonen (RTFM ) From adesklets 0.4.11, Python-based desklets will ask you explicitely if you want to register or to test them. They will also support a --help switch, that you can use to know the useful options you can pass to the adesklets interpreter when testing (fake root window detection, etc.). Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Her ligger mitt skjermskudd Hater fancy bakgrunner, syns xfce4.2 sin default bakgrunn er fin nok jeg:) Skal sjekke ut litt med composite i fluxbox, da jeg ikke syns det fungerte bra nok i xfce enda. Gammelt skjermskudd da, om versjonene virker litt gamle *Proud user of Gentoo* "Rare individer" så artig Lenke til kommentar
ratix Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Føles som at man må starte xorg med ustabile composite bare for å få pene skjermbilder nå til dags, så jeg gjorde det :3 (fluxbox med figment-white, xmms, Eterm med ssh->irssi, galeon, gaim og torsmo). Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 He, he. Trodde ikke at du ville stupe ned til vårt nivå med å aktivere Composite Var rent og pent dette Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva er koden for Oslo på weather.com? NOXX0029 Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hugs at du bør gå for SuperKaramba om du er i KDE, eller gDesklets om du er i GNOME. Prøvde gdesklets men det så slik ut hos meg... Panelet sitter også fast i musa og jeg får ikke lukket det eller klikket det fast i bakgrunnen... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen av deskletene i gdesklets er bugete. Se versjonsnr av gdeskelts Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Suse 9.3 med Gnome , rimelig standard men med pene farger Endret 13. oktober 2005 av erikoi Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fikk tak i en version av Linspire da de hadde gratiskampanien, ser ikke saa ille ut. Legger ut et bilde mens jeg enda har det... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Nyinstallert Breezy. Ligner vel kanskje mistenkelig på et tidligere shot av objorkum, men du får se på det som et komplement http://www.auduns.no/izte/ss/breezy.png Endret 13. oktober 2005 av Izte Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nyinstallert Breezy. Ligner vel kanskje mistenkelig på et tidligere shot av objorkum, men du får se på det som et komplement http://www.auduns.no/izte/ss/breezy.png 5002874[/snapback] Du tenker på: http://home.no.net/objorkum/files/Screenshot-27-08-2005.png Vel, lik bakgrunn og gDesklet. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 That's right. Syntes bare det var veldig pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå