Anonym5656 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fått ny HD, måtte nesten ta screenshot av nyinstallasjonen Fluxbox, Torsmo og ROX: Sinnsykt rått! Hvordan fikk du fluxbox menyen og panelet gjennomsiktig? del av xorg det også? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er en feature ved fluxbox-devel treet (ikke la deg lure av devel suffixet, den er mer stabil enn stable, som ikke engang er støttet lenger). Lenke til kommentar
kiios Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 linux ser rått ut skulle ønske jeg hadde det Bare å kjøre på det hvordan? ubuntu cdene kommer aldrig å så har jeg ikke cd brenner engang Det tok 2 måneder før jeg fikk mine;) jeg bestilte i mars 2005..... Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Sinnsykt rått! Hvordan fikk du fluxbox menyen og panelet gjennomsiktig? del av xorg det også? I Fluxbox kan man styre transparent på det meste. Fluxbox velger selv den beste måten å vise det på. Har man ikke aktivert Composite (X.org) så benytter Fluxbox seg av psudeo-transparency. Psudeo krever bare at du har en bakgrunn, så du kan fint bruke det på XFree. Psudeo: Composite: Psudeo er et fint alternativ hvis man ikke har ressurser til Composite, eller vil ha en litt mer anonymt utseende. Endret 18. september 2005 av olear Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Link - Slackware 10.2 - Fluxbox Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Rosa fluxbox! Grønn fluxbox Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Rosa fluxbox! Stilrent, men fargevalget kan diskuteres Fargeforslag Er det ikke litt vanskelig å se hva som står i terminalen? Endret 18. september 2005 av olear Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Rosa fluxbox! Stilrent, men fargevalget kan diskuteres Er det ikke litt vanskelig å se hva som står i terminalen? Hehe, var bare litt for morro skyld Ja, har skiftet til svart skrift nå. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Tror jeg får sette meg inn i Fluxbox en gang . Min litt oppdatert da, slenger den på jeg. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ganske tradisjonelt, men rent og enkelt: Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 spurte om dette tidligere på dette forumet uten noe svar, prøvde å installere enlightenment... noe som visst nok funket, men den kommer ikke opp i session menyen. Så hvis dette ikke går er det noen andre gui`er som kan ha animerte bakrunnsbilder eller .edj filer? Bruker Ubuntu. Lenke til kommentar
olear Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Ta slike spørsmål i den frie kaféen, eller opprett en ny tråd. Bare E17 støtter edj. BTW: Du kan jo alltids la MPlayer ta over bakgrunnen, da snakker vi animerte bakgrunner Endret 18. september 2005 av olear Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Standard Fluxbox theme med Gentoo bakgrunn. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ganske tradisjonelt, men rent og enkelt: Hva slags plugin bruker du for å få opp de kontrollene til videostreamen? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) ganske tradisjonelt, men rent og enkelt: Hva slags plugin bruker du for å få opp de kontrollene til videostreamen? tror det er java. trykk på "watch it now" knappen på f.eks http://media.cube.ign.com/media/572/572738/vids_1.html og se selv, så jeg må nok skuffe deg der... ingen plug-ins til mplayer nei, men denne retningen virker lovende og jeg håper flere sider kommer til å benytte seg av slike alternativer. Endret 19. september 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
whoi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 tror det er java. trykk på "watch it now" knappen på f.eks http://media.cube.ign.com/media/572/572738/vids_1.html og se selv, så jeg må nok skuffe deg der... ingen plug-ins til mplayer nei, men denne retningen virker lovende og jeg håper flere sider kommer til å benytte seg av slike alternativer. Aha, det var flash! Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Tidenes værste desktop 2k. Er noe alvorlig galt med denna doningen, xorg.conf ser fin ut, så jeg trur det har noe å gjøre med VGA kortet: P.S Dette er bare en gammel haug jeg har lagt slack på, ikke den jeg bruker til vanlig. Endret 19. september 2005 av Jorek Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 OT: For de av dere som trenger Ubuntu-CD, gi meg beskjed. Jeg har 100 stk til 32-bit og 100 stk til 64-bit, hehe Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tidenes værste desktop 2k. Er noe alvorlig galt med denna doningen, xorg.conf ser fin ut, så jeg trur det har noe å gjøre med VGA kortet:P.S Dette er bare en gammel haug jeg har lagt slack på, ikke den jeg bruker til vanlig. Litt liten oppløsning? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 freeBSD 5.4 og XFCE: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå