Tee_Kay Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Her er et bilde av min desktop. Hvor fant du det XMMS Themet ? Kan du legge det ut ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Her er et bilde av min desktop. Hvor fant du det XMMS Themet ? Kan du legge det ut ? Han har jo ikkje XMMS open eingong. Han har berre eit SuperKaramba-theme som hentar informasjon frå XMMS. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Clean hvit på laptopen Stasjonere, med deilig wallpaper ;P kan du legge ut det torsmo themet ? torsmo har ingen themes, de har bare en egen enkel config fil du kan fikse på selv. (Min er ~/.torsmorc) Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Her er et bilde av min desktop. Hvor fant du det XMMS Themet ? Kan du legge det ut ? Han har jo ikkje XMMS open eingong. Han har berre eit SuperKaramba-theme som hentar informasjon frå XMMS. stemmer det objorkum, kun karamba theme. når det gjelder klokke/dato i desktop og på oppgavelinja er jeg enig i at det kanskje ble litt mye fant det forresten på kde-look.org Tee_Kay. mens jeg er her... er det noen her som vet hvordan man får enlightenment17 til å funke under ubuntu eller hvordan man kan få til animerte bakgrunner i ubuntu med enten gnome eller kde? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 desktopen min nå fortiå; Desktop Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes det var på tide med ett nytt screenshot. Ikke så veldig mye nytt. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Synes det var på tide med ett nytt screenshot. Ikke så veldig mye nytt. okay. Har ikkje satt meg inn så mye. Men hvordan aktivere du skygger og gjennomsiktig mulighet ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Composite er en del av X.org Section "Extensions" Option "Composite" "Enable" EndSection Start Composite med xcompmgr -c KDE og Fluxbox støtter dette best. Endret 13. september 2005 av olear Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 takker Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du har et nVIDIA-kort bør du også legge til disse linjene: Option "RenderAccel" "true" Option "AllowGLXWithComposite" "true" Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Desverre så er composite-støtten ekstremt buggete. Det holder som regel å starte og lukke glxgears og 3d fungerer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har kjørt Composite stabil i ett år, har veldig mye med hvilket kort man har. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 E17. Skiftet til Milky's theme. bruker og noen ikoner ifra en ikon pakke som jeg ikkje husker akkurat nå Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Composite er en del av X.org Section "Extensions" Option "Composite" "Enable" EndSection Start Composite med xcompmgr -c KDE og Fluxbox støtter dette best. Funker dette med XFree også? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 E17. Skiftet til Milky's theme. bruker og noen ikoner ifra en ikon pakke som jeg ikkje husker akkurat nå På tide og sjekke hotmailen din? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 neh. hotmailen min er spam mailen min Lenke til kommentar
olear Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Funker dette med XFree også? Nei. Composite er en del av X.org. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 linux ser rått ut skulle ønske jeg hadde det Lenke til kommentar
grimzy- Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 linux ser rått ut skulle ønske jeg hadde det Bare å kjøre på det Lenke til kommentar
kiios Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 linux ser rått ut skulle ønske jeg hadde det Bare å kjøre på det hvordan? ubuntu cdene kommer aldrig å så har jeg ikke cd brenner engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå