pgdx Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stemmer. Tar bachelor i informatikk.Det værste er at foreleseren har sagt så utrolig mange ganger at INF1000 er et fag det må jobbes mye med og ikke er lettjente studiepoeng. Samtidig skal bare halvparten av "Rett på Java" gjennomgås i kurset. Da er det ikke så fryktelig mye som skal læres. Hvor tar du det? Jeg tenkte jeg skulle begynne på det neste år på UiB, men da tenkter jeg å ta master. Hvis jeg gidder... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 STOPP OFFTOPIC! Fortsett i caféen goddamnit! Vil ikkje ha denne stengd! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Koseboks, arbeidsstasjon og bærbar. Likte themet du bruker i GNOME. BTW: Utrolig treig server Clearlooks, Pharago og Suade2. Håper det smaker. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hmm, Photoshop bruk på lavnivå Det er jo laget for å se dårlig ut. Og nei, det er ikke Photoshop, men GIMP. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Katt? Edit: Shit, der så jeg også den. Merklig. :3 Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hmm, Photoshop bruk på lavnivå Det er jo laget for å se dårlig ut. Og nei, det er ikke Photoshop, men GIMP. Men alikevel, jeg klarer ikke se humoren i det. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skrivebordet mitt for tida Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hmm, Photoshop bruk på lavnivå Det er jo laget for å se dårlig ut. Og nei, det er ikke Photoshop, men GIMP. Men alikevel, jeg klarer ikke se humoren i det. Kan noen hjelpe? Hør med en psykolog Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skrivebordet mitt for tida Pent. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skrivebordet mitt for tida Pent. Enig Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 På tide med nytt screenshot The Usual Suspects: Fluxbox, ROX og Aterm ... Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://auduns.no/izte/ss/etch.png Holder meg fortsatt til GNOME, så det er vel kanskje ikke "nyskapende", men Lenke til kommentar
Kristian2 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 The Usual Suspects: Fluxbox, ROX og Aterm ... Pent. Hvilket ikonsett bruker du på rox? Lenke til kommentar
olear Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Bruker Dropline Neu. Endret 28. august 2005 av olear Lenke til kommentar
Kristian2 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Bruker Dropline Neu. Det ikonsettet er til gnome... Hva gjør man for å få det til å virke med rox? Eller fungerer ikonsettene til gnome med rox sånn helt uten videre? Jeg er vel dum som spør uten å prøve først. Sorry. (Får skylde på at jeg er forkjøla og deppa...) Lenke til kommentar
olear Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det ikonsettet er til gnome... Hva gjør man for å få det til å virke med rox? Eller fungerer ikonsettene til gnome med rox sånn helt uten videre? Jeg er vel dum som spør uten å prøve først. Sorry. (Får skylde på at jeg er forkjøla og deppa...) ROX bruker GTK og har derfor de samme funksjonene som Nautilus (utseendemessig, ikoner osv). Bare pakk ut filen til ~/.icons Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skrivebordet mitt for tida Hvilken theme bruker du ? liker det themet. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skrivebordet mitt for tida Hvilken theme bruker du ? liker det themet. Clearlooks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå