objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) - Slackware 10.1 - Dropline GNOME 2.10.2 SCREENSHOT Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Endret 21. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Hvorfor er det så mange som bruker Windows look (oppgavelinjen) ? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Hvorfor er det så mange som bruker Windows look (oppgavelinjen) ? Fordi det er fint? Uansett, skulle til å ta en screenshot av min nye ubuntu breezy, men det viste seg at print screen ikke funka Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Uansett, skulle til å ta en screenshot av min nye ubuntu breezy, men det viste seg at print screen ikke funka Ifølge #ubuntu-devel er det en feil med GNOME-pakken i Ubuntu Breezy som vil bli fikset før de slipper stabilversjonen. Men du har jo alltids System -> Ta Skjermskudd. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Print scrn har hengt opp hele systemet hos meg med hoary. Harddisken begynner å jobbe febrillsk. Jeg får ikke gjort en drit, ikke en gang ctrl + alt + backspace. Eneste utvei var 3 sekunder med svenske-knappen. "Sikrere og mer stabilt"...hmm. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Vel, her er da min nye ubuntu breezy: Skifta ut bakgrunnen, gjort panelet transparent, og forandra controls og window border Controls: Clearlooks-Deepsky Window border: AgingGorolla icons: Dropline Etiquette Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fluxbox i linux slackware: Kanskje velge noe annet en default theme? Skifta det etter på når jeg fant ut hvordan jeg gjorde det. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slackware Current med Kde 3.4.Måtte bare avklare det at jeg ikkje bruker 14'is msn tekst osv. Slickware Luniksj med KED 4.4BETA, KOPETE, mac osxbar og noe annet jeg ikke vet hva het fordi jeg fant det på interneeet Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slackware Current med Kde 3.4.Måtte bare avklare det at jeg ikkje bruker 14'is msn tekst osv. Slickware Luniksj med KED 4.4BETA, KOPETE, mac osxbar og noe annet jeg ikke vet hva het fordi jeg fant det på interneeet kjeda deg ? Lenke til kommentar
bluet Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slackware Current med Kde 3.4.Måtte bare avklare det at jeg ikkje bruker 14'is msn tekst osv. Slickware Luniksj med KED 4.4BETA, KOPETE, mac osxbar og noe annet jeg ikke vet hva het fordi jeg fant det på interneeet Stilige epler. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Hvorfor er det så mange som bruker Windows look (oppgavelinjen) ? Windows-look? At det går ei linje nederst der? Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Hvorfor er det så mange som bruker Windows look (oppgavelinjen) ? Windows-look? At det går ei linje nederst der? Oppgavelinjen du bruker i GNOME er da veldig lik den i Windows. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slik ser altså desktoppen min ut for tida. Hvorfor er det så mange som bruker Windows look (oppgavelinjen) ? Windows-look? At det går ei linje nederst der? Oppgavelinjen du bruker i GNOME er da veldig lik den i Windows. Grå? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Oppgåvelinje vil eg ha uansett, og kva burde eg gjere for å tilfredsstille deg? Flytte ikona til høgre over på venstresida, eller øke høgden kanskje? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Så lenge den gjør jobben sin slik objorkum liker den så spiller det ingen rolle om den ligner på den i Windows eller ikke. Endret 21. august 2005 av zyp Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Oppgåvelinje vil eg ha uansett, og kva burde eg gjere for å tilfredsstille deg? Flytte ikona til høgre over på venstresida, eller øke høgden kanskje? Var ikke ment som kritik, synes bare at veldig mange brukte oppgavelinje ala Windows. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Var ikke ment som kritik, synes bare at veldig mange brukte oppgavelinje ala Windows. Er det en dårlig ting? Kan jo være at Microsoft har en god idè (for en gangs skyld). Endret 21. august 2005 av zyp Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Så lenge den gjør jobben sin slik objorkum liker den så spiller det ingen rolle om den ligner på den i Windows eller ikke. Eigentleg liknar dei ikkje heller, om du går i detalj på kva som faktisk er der. Høgden er lik, og dei er plassert likt på skrivebordet, men slik er det jo faktisk i GNOME, KDE og Fluxbox. Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Var ikke ment som kritik, synes bare at veldig mange brukte oppgavelinje ala Windows. Er det en dårlig ting? Kan jo være at Microsoft har en god idè (for en gangs skyld). Er vel egentlig det jeg lurer på. Gjør folk det av vane, eller har Microsoft laget en god UI (oppgavelinje)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå