genstian Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 har en enkel desktop: Lenke til kommentar
ratix Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hva som er pent eller ikke er ganske subjektivt. Eller mener du at det bare skal være lov å poste bilder av gnome og e17 eller hva du måtte mene er penest? La nå folk poste hva de bruker. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 har en enkel desktop: Bloat. Clickze. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 har en enkel desktop: Bloat. Clickze. Søt klokke. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de. Bra ting å si, når det var Xelix som opprettet tråden. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de. Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de. ehm... viss dere leser i første posten på denne tråden så har jeg skrevet screenshot... ikkje at det skal være noen standard på screenshotet. At eks de må vær så og så fine...... Ting kan være stygt for deg. Men kan være fint for andre...... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Syns den er fin jeg, men smak og behag. her Endret 21. august 2005 av Myrsve Lenke til kommentar
ratix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de. Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er. ... Hva mener du? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg synes at fluxbox er finere enn KDE, men smak og behag. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv.. Kvar? Endret 21. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
ratix Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv.. Kanskje du kan «lol»-e det Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv.. Kanskje du kan «lol»-e det :!: Eller "101"-e det Endret 21. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv.. Kanskje du kan «lol»-e det lol. Men jeg har kde nå, og vil ha GNOME. KDE ser for windows ut. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Og du har Slackware? Sjekk ut: http://gsb.freerock.org/ Eller: http://gware.org/ Er ikkje sikker på kven av dei som er best, då eg brukar Dropline GNOME. Men denne tråden skal ikkje brukast til slikt, så kutt. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fluxbox i linux slackware: Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden Ubuntu med diverse gdesklets og en artig bakgrunn Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fluxbox i linux slackware: Kanskje velge noe annet en default theme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå