alaruz Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kjører 0.35.2 den versjonen som lå på portage. Mulig jeg gjør feil et sted. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du kan også, dersom du ikke vil ha ikonet til gdesklet visende i "notification area", legge til gdesklets --no-tray-icon . -Escariot Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan også, dersom du ikke vil ha ikonet til gdesklet visende i "notification area", legge til gdesklets --no-tray-icon . -Escariot Eller berre gjere det grafisk ved å høgreklikke på ikonet > Configuration Prøv dette: Opne "gdesklets shell" og opne dei displays du vil ha. Så set du kommandoen "gdesklets" til å starte når GNOME startar: System > Preferences > Sessions > Startup Programs > Add "gdesklets" Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ny skjerm, ny desktop Endret 20. juli 2005 av Edorph Lenke til kommentar
escariot Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du kan også, dersom du ikke vil ha ikonet til gdesklet visende i "notification area", legge til gdesklets --no-tray-icon . -Escariot Eller berre gjere det grafisk ved å høgreklikke på ikonet > Configuration Prøv dette: Opne "gdesklets shell" og opne dei displays du vil ha. Så set du kommandoen "gdesklets" til å starte når GNOME startar: System > Preferences > Sessions > Startup Programs > Add "gdesklets" Tror kanskje du misforstod meg, meget mulig grunnet min dårlige forklaringsevne.. Det jeg skulle sagt var: Dersom man går ut ifra malen din, og legger til --no-tray-icon etter gdesklets, så vises ikke tray-ikonet (som jeg for alt i verden ikke kommer på hva heter på norsk). Jeg mente såvisst ingen alternativ løsning, bare et tillegg.. Sorry for den! -Escariot Lenke til kommentar
Romeo_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Her er min screenshoot av min Laptop. Dell X300 1.4 GHz, 1,1 GB Ram, 40 GB Harddisk. Intel 2200 trådløskort.. Kjører Debian Testing.. Min screenshoot Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ubuntu på laptopen; http://auduns.no/izte/ss/skruf.png Lenke til kommentar
olear Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Etter en stund med E17 så gikk jeg i dag tilbake til Fluxbox. Fant et ok bakgrunnsbilde og laget et theme som passet. Slackware med Fluxbox, Aterm, XMMS, MPlayer, ROX og Torsmo. Ikoner på skrivebordet (ROX). Enda flere ikoner. Endret 30. juli 2005 av olear Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Etter en stund med E17 så gikk jeg i dag tilbake til Fluxbox. Pent Kanskje jeg skal eksperimentere litt med Flux jeg og Lenke til kommentar
olear Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje jeg skal eksperimentere litt med Flux jeg og Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Veeel, jeg prøvde meg litt frem med Flux, er ikke sikker på resultatet, men; http://izte.net/~izte/fluxlove.png Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Veeel, jeg prøvde meg litt frem med Flux, er ikke sikker på resultatet, men. Bruk theme på GTK og bruk noe annet en standard ikoner i ROX så blir det mye bedre Lenke til kommentar
bluet Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sone42 varra kjampekolt ass!!!!!!! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Desktop Verdens største THX-kino - Colosseum kino Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 *snip* Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez! Ser du ikke hvor på forumet du befinner deg? Få vekk det utysket av et operativsystem du kjører nuh! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Æsj! det var flaut men hvertfall nå vet dere hvordan XP ser ut Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Æsj! det var flaut men hvertfall nå vet dere hvordan XP ser ut Det var stygt. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sone42 varra kjampekolt ass!!!!!!! Huff som dere horer dere på irc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå