mirloth Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 http://unixgen.com/~thul/Screenshots Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 noen som vet av en menybar for fluxbox? og den skal ikke kunne bli dokka over.... av f.eks en fullscreen mozilla, hvor kan jg finne programmet du snakka om dj_offset? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei folkens! Tøffe desktoper!!! Men hvordan tar du egentlig bilde av desktopen din? Takker for alle svar Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei folkens!Tøffe desktoper!!! Men hvordan tar du egentlig bilde av desktopen din? Takker for alle svar Trykk print screen og lim inn i et bildeprogram. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bruke du KDE kjører du bare ksnaphot Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei folkens!Tøffe desktoper!!! Men hvordan tar du egentlig bilde av desktopen din? Takker for alle svar Trykk print screen og lim inn i et bildeprogram. Dette er linuxforumet... Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Her kommer mitt bidrag: Bildet viser FreeBSD 5.1 under Gnome 2.2.1 med et theme som skal prøve å likne Mac OS X (Aqua). Stilig igrunn. Mozilla Firebird 0.6 (Phoenix) er nettleseren, som etter min mening er den kjappeste av de grafiske for tiden. Kjempeleser! Nei, dette er ikke Windows 2000, men derimot demonstrerer jeg FreeBSDs WINE-funksjon gjennom Welcome.exe som ligger i Windows-katalogen. Denne er da for Win2000. Mitt operaticsystem nr. 2. Resten forklarer seg selv. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvorfor blir denne tråden spammet ned av folk som poster windowsdesks? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Se på bildet en gang til - og se riktig denne gangen. Når ble FreeBSD 5.1 og Gnome 2.2.1 til Microsoft Windows? Les forøvrig beskrivelsen - den burde forklare litt mer. Lenke til kommentar
chop Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Enlightenment 1.6.. ganske fint egentlig Beware at det bare er 60% kvalitet " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Enlightenment 1.6.. ganske fint egentlig Enlightenment 0.16 kanskje Beware at det bare er 60% kvalitet Ikke bruk JPEG til screenshots! Det er svært uegnet. Bruk PNG. Lenke til kommentar
chop Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 0.16 ja.. sorry Vel, med standardoptions på kvaliteten blir bildet med png 800kb.. og det kan være litt problematisk, da jeg kun har 128kbit upload.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nå er det på tide med en ny runde 8) Idag kjører vi ThinKeramik som Style, og blackbox windowsdecorations. Transparent Eterm er en kjekk ting (takk chop) Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har Clark Connect på linux boxen... Hakke lagt inn linux (ennå) på hovedmaskinen...Men detta er hva jeg har i windows: er det en gammel Windows du har eller? det kan ikke se ut som XP i hverfall å ikke linux heller. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hold deg til topic. Windows er høyst irrelevant! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Selv om mitt skrivebord er ganske tidlig så får jeg også poste da.. Men er ikke noe særlig. Screenshot Hmm, det er litt gammelt også.. Bruker ikke Kopete til fordel for (mye bedre) GAIM Dessuten har de fleste linuxbrukere mer enn 1 desktop, dette har jeg også selvf. - men viser irc-vinduet som sikkert er mest "interessant".. Må mekke eterm med transparency en dag, også fikse (stygge) kicker :| Lenke til kommentar
alive Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Nå er det på tide med en ny runde 8) - siden jeg er rimelig ny her må jeg vel også vise frem desktopen min jeg også Jeg har brukt Enlightenment siden 98-99 og kommet frem til at det fortsatt er det som funger best for min del. Har rotet litt borti KDE 3.* og Gnom 2.*, men ingen har kunne erstatte E (enda). Her er et screenshot jeg tok i 01, desktopen min har ikke forandret så mye siden den gang. bare byttet ut GnomICU med Gaim.http://folk.uio.no/staalep/screenshot/scre...nshot_02_07.jpg. Siden 2000 har utviklingen av E dabbet av betraktlig (særlig fordi utviklerene ikke lenger får betalt for å jobbe med det), men det har kommet seg i det siste og 0.17 ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 vel, siden denne threaden er oppe igjen så må jo jeg vise min jeg og http://home.no/roota/screenshot1.jpg kjører slackware og fluxbox, ikke noe uvanlige greier altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå