regavoga Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 min desktop: enlightenment, aterm, gkrellm2, beep-media-player, og en pager.. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Min KDE-desktop på archlinux Lenke til kommentar
bluet Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Min KDE-desktop på archlinux Meget stilrent. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Av en eller annen grunn har jeg store problemer med hastighet på Dropline her (alt går til tider voldsomt treigt), så jeg ga Xfce en sjanse http://www.auduns.no/izte/ss/skruf_xfce.png Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå er det nesten to år siden xp røyk ut, og nå er den inne igjen Men bare for gøy, slik ser det ut: Ellers er det bare Ubuntu med standard theme, synes bare det er utrolig bra. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Av en eller annen grunn har jeg store problemer med hastighet på Dropline her (alt går til tider voldsomt treigt), så jeg ga Xfce en sjanse Du også? Jeg har til tider problemer med at Dropline går treigt. Noen som andre som har vært borti/løst dette? Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har til tider problemer med at Dropline går treigt. Noen som andre som har vært borti/løst dette? Hva med å prøve GWARE istedenfor Dropline? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Skal se om vi ikke får lagt inn GWARE når jeg får rota meg hæmatt Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Av en eller annen grunn har jeg store problemer med hastighet på Dropline her (alt går til tider voldsomt treigt), så jeg ga Xfce en sjanse Du også? Jeg har til tider problemer med at Dropline går treigt. Noen som andre som har vært borti/løst dette? Aldri merka noko slikt på nokon av dei PCane som eg har køyrt Dropline på. Har heller aldri sett trådar om det på forumet, men kan vere lurt å spørje der: http://www.dropline.net/forums/ Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Slik ser det ut på arbeidsstasjonen for øyeblikket. desktop Lenke til kommentar
ratix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://www.vktv.no/~zero/bilder/ss/fluxbox610.png minimalistisk. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ratix: Fint =) Visst du skal justere utseende på theemet ditt, korleis går du fram då? Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ratix: Fint =) Visst du skal justere utseende på theemet ditt, korleis går du fram då? En teksteditor og GIMP er alt man trenger (litt fantasi hjelper også ). Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Helt standard/kjedelig skrivebord... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ratix: Fint =) Visst du skal justere utseende på theemet ditt, korleis går du fram då? En teksteditor og GIMP er alt man trenger (litt fantasi hjelper også ). Og filene ligger kor? Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ratix: Fint =) Visst du skal justere utseende på theemet ditt, korleis går du fram då? En teksteditor og GIMP er alt man trenger (litt fantasi hjelper også ). Og filene ligger kor? Filene lager man selv. Hvis du skal redigere et allerede ekisterende theme så ligger filene i ~/.fluxbox/styles Lenke til kommentar
tbm2k Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) 321 324 +654 654 Endret 13. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) regavoga hvor fant du den bakgrunen ? Men, tbm2k ÆSJ! Bruker du den serriøst så bakgrunn ? Nei helvete heller. Ble kvalm nå jeg. Må være noe av det fæleste jeg har sett tbm. Endret 13. juni 2005 av Tee_Kay Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Men, tbm2k ÆSJ! Bruker du den serriøst så bakgrunn ? Nei helvete heller. Ble kvalm nå jeg. Må være noe av det fæleste jeg har sett tbm. Om man bruker hodet litt tror jeg man fort skjønner at det der kun var en spampost, og at det ikke var særlig seriøst. Om man tenker enda litt til tror jeg vi kan være enige i at den ganske sikkert blir slettet snart. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Feilpost Endret 13. juni 2005 av Bornslip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå