Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen grunn har jeg store problemer med hastighet på Dropline her (alt går til tider voldsomt treigt), så jeg ga Xfce en sjanse :)

Du også?

Jeg har til tider problemer med at Dropline går treigt. Noen som andre som har vært borti/løst dette?

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn har jeg store problemer med hastighet på Dropline her (alt går til tider voldsomt treigt), så jeg ga Xfce en sjanse :)

Du også?

Jeg har til tider problemer med at Dropline går treigt. Noen som andre som har vært borti/løst dette?

Aldri merka noko slikt på nokon av dei PCane som eg har køyrt Dropline på.

Har heller aldri sett trådar om det på forumet, men kan vere lurt å spørje der:

http://www.dropline.net/forums/

Lenke til kommentar
Ratix: Fint =) Visst du skal justere utseende på theemet ditt, korleis går du fram då?

En teksteditor og GIMP er alt man trenger (litt fantasi hjelper også ;) ).

Og filene ligger kor?

Filene lager man selv.

Hvis du skal redigere et allerede ekisterende theme så ligger filene i ~/.fluxbox/styles

Lenke til kommentar
Men, tbm2k ÆSJ! Bruker du den serriøst så bakgrunn ? Nei helvete heller. Ble kvalm nå jeg. Må være noe av det fæleste jeg har sett tbm.

Om man bruker hodet litt tror jeg man fort skjønner at det der kun var en spampost, og at det ikke var særlig seriøst. Om man tenker enda litt til tror jeg vi kan være enige i at den ganske sikkert blir slettet snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...