Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men Dropline GNOME gjer det enkelt å få siste versjon av GNOME inn på ein Slackware-installasjon. Utruleg nice installasjon og oppdateringssystem, og eit bra community.

Eit par ekstra funksjonar får ein med på kjøpet, blant anna HAL, som fungerar super-dupert.

Lenke til kommentar
naah, ødela litt av renheten... Hmm noen som vet hvordan man kan mekker rammeløse vinduer i gnome?

Burde vel finnest eit theme? Lett i FluxBox iallfall, går kanskje an å køyre FB som WM

istadenfor Metacity?

Men. Altså. Du :) -- Finnest dei der dokumenta ein hendig plass på verdensveven? :]

No treng eg ikkje slikt lengre, diverre (eller «jippi», alt etter). Hadde norskeksamen i

dag. Men ei lettfatteleg og enkel kjelde for andre. Kanskje det står noko slikt i wikipediaen,

det hadde vore hendig..

-- Eller, hm, faktisk, eg har jo norsk munnleg eksamen igjen då :((

Lenke til kommentar

Eg òg teikna under norsken. Men det var norsktentamen -- under eksamen var

eg så trøytt at eg heldt på å stupe (ikkje lurt å vere oppe til 2-3 i fleire dagar

før norskeksamen -- ein får ikkje tid til å teikne til oppgåva då. Eit mindre

problem var at eg ikkje fekk lese korrektur........)

Teikninga frå norsktentamen:

http://www.velmont.net/2005/05/19/til-kamp...spraket/#bilete

NB: Alle er velkomne til å bruke han som bakgrunn - sjølv om eg ikkje ville

ha gjort dèt :p (no blei det litt ontopic *phew*)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Superdigg, hehe, ganske passandes egentlig. Digga desktopen din!

Nokon spørsmål:

-Alle dei boksane som ligger til høgre, korleis har du fått dei?

-Korleis får du nettradioen din med i samme stil der?

-Korleis kan eg gjøre små forandringer på utsjåande på min linux(FC3) som f.eks. å gjere minimeringsknappen grønn og rund?

Lenke til kommentar
Superdigg, hehe, ganske passandes egentlig. Digga desktopen din!

Nokon spørsmål:

-Alle dei boksane som ligger til høgre, korleis har du fått dei?

-Korleis får du nettradioen din med i samme stil der?

-Korleis kan eg gjøre små forandringer på utsjåande på min linux(FC3) som f.eks. å gjere minimeringsknappen grønn og rund?

Takker! :D

spm1:

De boksene til høyre er gDesklets og siden du kjører FC3 bruker du vel Gnome så da kan du bruke de - du finner noe lignende til KDE også men jeg husker ikke hva de heter. Regner med du finner gDesklets i pakkesystemet ditt (er vel yum FC bruker?) - Synaptic er kjekt å ha. De boksene og starterbar'en nederst er displays. De finner du på: http://gdesklets.gnomedesktop.org/

spm2:

De kan kontrollere det meste egentlig og en av de kontrollerer da Rhythmbox som du ser jeg spiller nettradio i.

spm3:

Den enkleste måten å forandre utseende på er themes. Du finner themes som tar for seg alt: vinduer, bakgrunn, ikoner osv, også finner du themes for window borders som vil være den enkleste måten å forandre f.eks minimeringsknappen.

Moro å customize desktop :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...