Tee_Kay Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bakgrunnen som er fin. Virkelig? Jepp. Men ble litt lei den, så skifta . Lenke til kommentar
bluet Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) EvilWM 0.99.17 på X.org 6.8.2 Meget pent, MS. Min: Brukerinnlagt bilde Forresten, noen som har en fin konsollbasert musikkavspiller å anbefale, som støtter .flac OG mp3? Du kan bruke Music Player Daemon sammen med en konsollbasert klient. Endret 23. mai 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 MPD er et bra program, men veldig unødvendig å kjøre en daemon for å høre litt musikk Lenke til kommentar
bluet Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 MPD er et bra program, men veldig unødvendig å kjøre en daemon for å høre litt musikk Det kan jo være greit å for eksempel fjernstyre musikk eller å skru av og på X11 uten å måtte starte musikkavspilleren på nytt. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Meg som *prøver* å etterligne MS-Loy Forresten, noen som kan hjelpe meg med et problem? Av en eller annen grunn har /usr/X11R6/etc/openbox/xdg/openbox blir default pwd. Hvordan kan jeg endre på dette? Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Meg som *prøver* å etterligne MS-Loy Forresten, noen som kan hjelpe meg med et problem? Av en eller annen grunn har /usr/X11R6/etc/openbox/xdg/openbox blir default pwd. Hvordan kan jeg endre på dette? Pen bakgrunn, ellers, så virker det tragisk upraktisk. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Meg som *prøver* å etterligne MS-Loy Forresten, noen som kan hjelpe meg med et problem? Av en eller annen grunn har /usr/X11R6/etc/openbox/xdg/openbox blir default pwd. Hvordan kan jeg endre på dette? Pen bakgrunn, ellers, så virker det tragisk upraktisk. Er faktisk mer praktisk enn man skulle tro. Flytte på vinduer og slikt med tastatueret Wohey! Endret 23. mai 2005 av Serviset Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nesten rart at ingen har postet screenshots av TWM. Nei, gi meg noe jeg kan theme Lenke til kommentar
Klette Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://img260.echo.cx/img260/1929/250620059ye.th.png Hett! Lenke til kommentar
franksun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Window Manager Improved 10 hva slasgs vindusbehandler er det der? Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hva slasgs vindusbehandler er det der? WMI Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Window Manager Improved 10 hva slasgs vindusbehandler er det der? Hva er det jeg siterer? Kan du lese det for meg? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg syns ærlig talt min fortsatt er den mest praktiske og mest gjennomførte. Bruker hele skjermplassen og mest mulig farger som er behagelig for øynene. Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg syns ærlig talt min fortsatt er den mest praktiske og mest gjennomførte. Bruker hele skjermplassen og mest mulig farger som er behagelig for øynene. Hvor er den da? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg syns ærlig talt min fortsatt er den mest praktiske og mest gjennomførte. Bruker hele skjermplassen og mest mulig farger som er behagelig for øynene. Tenkt på at du kan bli fargeblind av å se på for få farger? edit: leif Endret 25. mai 2005 av ratix Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) http://earth.the-federation.dk/~Neophus/ss...ay.16.19:36.png Her er den. Kom ikke med url i første posten siden det er en del ss fra meg allerede i denne tråden som er ganske like. -- Jeg ser rimelig mange farger andre steder. Som for eksempel på web, når jeg jobber med bilder, på jobb, utendørs, på tv, i døde-trær aviser og mange mange flere plasser. men jeg foretrekker mest mulig svart og grått når jeg skal stirre på det samme en stund, sånn som desktopen min m/ irc. EDIT: Må bare unnskylde om bildet er utilgjengelig til tider, later til at muttern har funnet en hobby i å finne all verdens måter å få serveren min offline på, uten å egentlig mene det. (Jeg bor som regel 2 timer unna (buss & ferge), så har vanligvis ikke mulighet til å passe på selv) Endret 25. mai 2005 av Neophus Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://earth.the-federation.dk/~Neophus/ss...ay.16.19:36.png Den er sikkert praktisk, men jeg ville personlig ikke hatt en så mørk bakgrunn. Øynene får jo sjokk hvis du åpner en nettleser med hvit bakgrunn Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) http://earth.the-federation.dk/~Neophus/ss...ay.16.19:36.png Den er sikkert praktisk, men jeg ville personlig ikke hatt en så mørk bakgrunn. Øynene får jo sjokk hvis du åpner en nettleser med hvit bakgrunn Du har desverre(dessverre?) et poeng, men hjelper litt å skru ned lyset på skjermen. EDIT: oi oi oi, Hotel Cæsar begynner nå, så må løpe. Da ble dette siste posten fra meg idag God helg alle sammen om jeg ikke gidder sjekke innom igjen på en ny stund. Endret 25. mai 2005 av Neophus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå