Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
evilwm2k8cy.th.png

Meg som *prøver* å etterligne MS-Loy

 

 

Forresten, noen som kan hjelpe meg med et problem? Av en eller annen grunn har /usr/X11R6/etc/openbox/xdg/openbox blir default pwd. Hvordan kan jeg endre på dette?

Pen bakgrunn, ellers, så virker det tragisk upraktisk.

Lenke til kommentar
evilwm2k8cy.th.png

Meg som *prøver* å etterligne MS-Loy

 

 

Forresten, noen som kan hjelpe meg med et problem? Av en eller annen grunn har /usr/X11R6/etc/openbox/xdg/openbox blir default pwd. Hvordan kan jeg endre på dette?

Pen bakgrunn, ellers, så virker det tragisk upraktisk.

Er faktisk mer praktisk enn man skulle tro. Flytte på vinduer og slikt med tastatueret :p

Wohey!

Endret av Serviset
Lenke til kommentar
Jeg syns ærlig talt min fortsatt er den mest praktiske og mest gjennomførte. Bruker hele skjermplassen og mest mulig farger som er behagelig for øynene. :p

Tenkt på at du kan bli fargeblind av å se på for få farger? :p

edit: leif

Endret av ratix
Lenke til kommentar

http://earth.the-federation.dk/~Neophus/ss...ay.16.19:36.png

 

Her er den. Kom ikke med url i første posten siden det er en del ss fra meg allerede i denne tråden som er ganske like. :p

--

Jeg ser rimelig mange farger andre steder. Som for eksempel på web, når jeg jobber med bilder, på jobb, utendørs, på tv, i døde-trær aviser og mange mange flere plasser. men jeg foretrekker mest mulig svart og grått når jeg skal stirre på det samme en stund, sånn som desktopen min m/ irc. :p

 

EDIT: Må bare unnskylde om bildet er utilgjengelig til tider, later til at muttern har funnet en hobby i å finne all verdens måter å få serveren min offline på, uten å egentlig mene det. (Jeg bor som regel 2 timer unna (buss & ferge), så har vanligvis ikke mulighet til å passe på selv)

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Den er sikkert praktisk, men jeg ville personlig ikke hatt en så mørk bakgrunn. Øynene får jo sjokk hvis du åpner en nettleser med hvit bakgrunn ;)

Du har desverre(dessverre?) et poeng, men hjelper litt å skru ned lyset på skjermen. :p

 

EDIT: oi oi oi, Hotel Cæsar begynner nå, så må løpe.

Da ble dette siste posten fra meg idag :p

God helg alle sammen om jeg ikke gidder sjekke innom igjen på en ny stund. :)

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...