kyrsjo Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Whoa. Bra saker. Gleder meg til det der blir sluppet. Blir vel fortsatt en stund til, men. Har sett noen veldig imponerende filmer av Luminocity i aksjon. Luminocity er btw. "test-utgaven" av metacity, windowmanageren til gnome Apple har den fordelen at de er garantert at målmaskinen har HW-akselert grafikk... Heldiggriser! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Luminocity Skal få et bedre skjermskudd når jeg har fått igang 3D-renderingen... hva er tin-tin ikonet øverst til høyre der? Lenke til kommentar
comicz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Whoa. Bra saker. Gleder meg til det der blir sluppet. Blir vel fortsatt en stund til, men. Har sett noen veldig imponerende filmer av Luminocity i aksjon. Luminocity er btw. "test-utgaven" av metacity, windowmanageren til gnome Apple har den fordelen at de er garantert at målmaskinen har HW-akselert grafikk... Heldiggriser! Errr. Luminocity har da vitterlig ingen ting med Gnome eller Metacity å gjøre? Melfacion: Tintin-ikonet er Tomboy. Endret 21. april 2005 av comicz Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Angående Luminocity og hvordan det henger sammen med andre saker: http://www.gnome.org/~seth/blog/relations.html Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 ratix, hvilket irssi skin bruker du ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Tja..... nytt skjermskudd. Ikke mye nytt. Fluxbox, Aterm og Torsmo. EDIT: Måtte fikse død link. Endret 25. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
bluet Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Rent og pent som alltid, olear Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 mandrake 10.1 Kde, xmms, vmware Lenke til kommentar
ratix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 mandrake 10.1Kde, xmms, vmware Er det ikke vanskelig å lese i irssivinduet? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) dobbelpost. er noe gale med firefox :S den gir beskjed oma t den ikek kan uploade bilde. men legger ut fordet Endret 22. april 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 mandrake 10.1Kde, xmms, vmware Er det ikke vanskelig å lese i irssivinduet? nei Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :| Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :| Hva skal du med Torsmo CVS? Jeg bruker releasen og synes den er mer en bra nok. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :| Hva skal du med Torsmo CVS? Jeg bruker releasen og synes den er mer en bra nok. tror eg kanskje har misforstått.. eg kan kanskje konfiguere torsmo til å se ut akkurat sånn eg vil? Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :| Hva skal du med Torsmo CVS? Jeg bruker releasen og synes den er mer en bra nok. tror eg kanskje har misforstått.. eg kan kanskje konfiguere torsmo til å se ut akkurat sånn eg vil? Det er det som er meningen Legger med en sample config for Torsmo. Lagre den som ~/.torsmorc og begynn å lek deg Se denne for mulighetene man har med Torsmo: http://forum.programmer.no/index.php?act=A...post&id=3934895 torsmorc.sample Endret 23. april 2005 av olear Lenke til kommentar
ratix Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) meg eg finner kun torsmo i portage :| torsmo-cvs får du naturligvis fra cvs, sjekk sourceforge siden til torsmo edit: og ja, du kan få torsmo til å se ut (nesten) som du vil Endret 23. april 2005 av ratix Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ganske fersk Ubuntu Hoary med Opera 8.0 Final. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå