Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Whoa. Bra saker. Gleder meg til det der blir sluppet. Blir vel fortsatt en stund til, men. Har sett noen veldig imponerende filmer av Luminocity i aksjon.

Luminocity er btw. "test-utgaven" av metacity, windowmanageren til gnome ;)

 

Apple har den fordelen at de er garantert at målmaskinen har HW-akselert grafikk... Heldiggriser!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Whoa. Bra saker. Gleder meg til det der blir sluppet. Blir vel fortsatt en stund til, men. Har sett noen veldig imponerende filmer av Luminocity i aksjon.

Luminocity er btw. "test-utgaven" av metacity, windowmanageren til gnome ;)

 

Apple har den fordelen at de er garantert at målmaskinen har HW-akselert grafikk... Heldiggriser!

Errr. Luminocity har da vitterlig ingen ting med Gnome eller Metacity å gjøre?

 

Melfacion: Tintin-ikonet er Tomboy.

Endret av comicz
Lenke til kommentar
kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :|

Hva skal du med Torsmo CVS? Jeg bruker releasen og synes den er mer en bra nok.

tror eg kanskje har misforstått.. eg kan kanskje konfiguere torsmo til å se ut akkurat sånn eg vil?

Lenke til kommentar
kjapt lite spørsmål.. ser av og til at noen har en torsmo lignende sak som går sidelengs. sånn som eg har forstått det så er det torsmo-cvs, meg eg finner kun torsmo i portage :|

Hva skal du med Torsmo CVS? Jeg bruker releasen og synes den er mer en bra nok.

tror eg kanskje har misforstått.. eg kan kanskje konfiguere torsmo til å se ut akkurat sånn eg vil?

Det er det som er meningen ;)

 

Legger med en sample config for Torsmo. Lagre den som ~/.torsmorc og begynn å lek deg :thumbup:

 

Se denne for mulighetene man har med Torsmo: http://forum.programmer.no/index.php?act=A...post&id=3934895

torsmorc.sample

Endret av olear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...