ways Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) RENDER-extension. Du mener nok composite-extention'en Korrekt. Og legg til transsit så har du det og hvordan får man disse til å fungere? any hints? for å ikke være helt off topic får jeg legge ved et bilde av hoary. Endret 14. april 2005 av ways Lenke til kommentar
bluet Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bakgrunnen er fra www.klowner.com og terminalen er en "Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 50 -x" Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 noen som kan fortelle meg kordan eg kan få terminalen til å se ut sånn som her : http://www.johnlittle.org/ss_ubuntu_31205.jpg ? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 for å ikke være helt off topic får jeg legge ved et bilde av hoary. Kult skin på musikkspilleren din, har det noe navn eller har du laget selv? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. Du kan gjøre det samme med aterm, husker ikke kommandoene akkurat nå, har det hjemme hvis det er interessant!? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvis man kan fjerne vindusdekorasjonen på samme måte som med Eterm så er det interessant ja. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Screenshot - Slackware 10.1 - Dropline GNOME 2.10 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Screenshot - Slackware 10.1 - Dropline GNOME 2.10 Nice. Industrial? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Screenshot - Slackware 10.1 - Dropline GNOME 2.10 Nice. Industrial? Jea. Takk Endret 15. april 2005 av objorkum Lenke til kommentar
ratix Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 fluxbox med torsmo, xmms, (ssh + screen + irssi), fbpager, galeon, evolution, gaim, Eterm, aterm og mitt nye style http://vktv.no/~zero/bilder/flukse.png Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) ratix: stilfullt! Prøvde meg på openbox, and we like it. auduns.no/izte/ss/openbox.png EDIT: Innlegg 1111 i denne posten *kosepå tråd* Endret 15. april 2005 av Izte Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. takk takk.. men eg fikk ikke til å flytte terminalen der eg vil ha den.. den står litt i veien der den er nå Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 for å ikke være helt off topic får jeg legge ved et bilde av hoary. Kult skin på musikkspilleren din, har det noe navn eller har du laget selv? det heter -MfS2- fant det kanskje på winamp.com. husker ikke? Lenke til kommentar
bluet Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. takk takk.. men eg fikk ikke til å flytte terminalen der eg vil ha den.. den står litt i veien der den er nå Prøv å holde inne ALT-knappen og flytt på den. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 EDIT: Innlegg 1111 i denne posten *kosepå tråd* Til meg så hadde jeg innlegg nr. 1111 Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jaja ratix. Lenge leve uansett Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. takk takk.. men eg fikk ikke til å flytte terminalen der eg vil ha den.. den står litt i veien der den er nå Prøv å holde inne ALT-knappen og flytt på den. Ikke minst: i GNOME: hold inne alt, så kan du endre størrelsen på vinduer med den midtre museknappen. Det samme går i *box med høyre museknapp om jeg ikke husker helt galt. Ihvertfall i flux. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eterm --buttonbar 0 --scrollbar 0 -O --shade 0 -x Du må selvsagt ha Eterm installert. Det er terminalen til Enlightenment. takk takk.. men eg fikk ikke til å flytte terminalen der eg vil ha den.. den står litt i veien der den er nå Prøv å holde inne ALT-knappen og flytt på den. Ikke minst: i GNOME: hold inne alt, så kan du endre størrelsen på vinduer med den midtre museknappen. Det samme går i *box med høyre museknapp om jeg ikke husker helt galt. Ihvertfall i flux. SCHMART!! Slippe å *passe på at pila sitter akkurat oppå kanten* :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå