bjorn.e Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 mye pent og fancy ute å går her - hadde det vært en ide å samle sammen en tråd som viste hvordan man lager slikt? Skraper såvidt overflaten på X, liker at installasjons programmet setter det opp for meg, men vil nå ha mer! Og det er sikkert mange som meg? Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Rent og pent, Gnome 2.8.2 og Xfce 4.20 dessverre .jpg.. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Gnome desktop (vidalinux) med mitt eget wallpaper: Endret 6. mars 2005 av CodeXP Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Desktop: XFCE @ Montanus Linux. Kernel 2.6.11 Endret 6. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Si meg, hvordan fjerner jeg tittellinjen til gkrellm? Har prøvd å endre Xresources, men tittellinjen går ikke vekk. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 her er et skjermskudd av en laptop jeg sitter og leiker med når jeg har litt ledig tid på jobben... nå kjører den en relativt fersk installasjon av Ubuntu (Hoary). I tillegg har jeg torsmo kjørende nederst til venstre... baren i midten nederst er bare standard gnome-panel med størrelse 50px og auto-hide så vinduene ikke ender midt på skjermen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ubuntu Hoary med gjennomsiktighet. Egentlig 90% unødvendig, men muligheten er der liksom Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Si meg, hvordan fjerner jeg tittellinjen til gkrellm? Har prøvd å endre Xresources, men tittellinjen går ikke vekk. XFree86/Gnome. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ubuntu Hoary med gjennomsiktighet. Egentlig 90% unødvendig, men muligheten er der liksom kordan fikk du det til ? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 RatiX: Når jeg minimerer vinduer lages det en liten thumbnail som hendig plasseres nede i høyre hjørne(og mot venstre), slik jeg har spesifisert. Det du ser er en minimert Rox-instans. Finnes det noen slik app for Flux ? Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 RENDER-extension. Du mener nok composite-extention'en Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 RENDER-extension. Du mener nok composite-extention'en Korrekt. Og legg til transsit så har du det Lenke til kommentar
gspr Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jepp, man er litt treg om dagene Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har alltid kjørt KDE eller *box, har liksom aldri helt blitt fristet av gnome, men nå har jeg prøvd det i to månder. Og det ser jo unektelig veldig bra ut, men savner litt av stasjet fra KDE serlig fish og sånne småting. Veldig vanskelig å konfigurere enkelte ting (metacity)? Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Æsj, jeg glemte å ringe påsken en gang. Det ble lissom aldri noe påske på meg det året.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har alltid kjørt KDE eller *box, har liksom aldri helt blitt fristet av gnome, men nå har jeg prøvd det i to månder. Og det ser jo unektelig veldig bra ut, men savner litt av stasjet fra KDE serlig fish og sånne småting. Veldig vanskelig å konfigurere enkelte ting (metacity)? Er en del innstillinger i gconf-registeret. For å endre det kjører du "gconf-editor". Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er en del innstillinger i gconf-registeret. For å endre det kjører du "gconf-editor". Der har jeg lekt meg masse, men jeg har for øyeblikket slått meg til ro slik det er. Savner bare widows-snapping, og theme-filene til metacity er ikke særlig intuituve, klarer ikke skifte farge på vinduene mine engang !! Lenke til kommentar
ratix Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det gjøres i konfigurasjonen til themet som vanligvis ligger i ~/.themes/themenavn/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå